Recensie Nena, Den Haag, Doubletstraat 10 k1 4,63 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer intens genoten van deze prachtige vrouw.
Ze heeft met afstand de lekkerste strakke dikke kont die ik ooit heb gezien en ogen om in te verdrinken.
Heerlijk haar kontgaatje verwend, en Nena heeft mij een uur laten genieten met een grote G.
Wat een prachtige, heerlijke en fantastische verschijning blijft deze vrouw.
Ja, een maatje meer, maar dat leidt ook tot een grote, ronde kont met een perzik-zachte huid en een ultra strak gaatje. Heeeeeerlijk…….

Laatst bewerkt:
Vandaag Nena voor het eerst bezocht. Weinig toe te voegen aan de recensies hiervoor. Ze is vooral een erg sympathieke vrouw, niet zozeer een knappe verschijning. Maar van mooi kan je niet eten, zou mijn oude moeder hebben gezegd. . Ik heb de laatste tijd moeite met het krijgen van een goede erectie. Maar Nena is een super vakvrouw, die weet hoe ze hier mee om moet gaan en weet hem weer tot leven te wekken door hem met veel gevoel te pijpen. Dat doet ze echt prima en Ik waarschuw haar nog met arriva pronto. Maar het is okay om in haar mond klaar te komen. Terwijl ik haar clitje probeer te verwennen. Daar overigens niet heel veel reactie op mijn inspanningen. Ze is groot geschapen, er kan denk ik wel een hand van onder in, dus bij toeval gekozen voor de te prefereren positie.. Voor de eerste keer bij Nena, conclusie het is beslist een heel bevredigend bezoek, value for money. Zeker herhalingsgevaar. Maar niet tussen een paar dagen voor Kerst tot in het Nieuwe Jaar, want dan is Nena in het buitenland.

Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Is dit de colombiaanse die in hetzelfde pand als Sol zit? Ze heeft blauwe ogen dacht ik.

Ik dacht dat die grotere tieten had dan C. Ze kijkt altijd ongeintereseerd.

Ze kan heel goed pijpen en heeft mn ballen helemaal leeggezogen terwijl ze me geil aankeek

Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een paar weken geleden wilde ik Nena bezoeken , maar dat kon niet : mevrouw had een 3 uurs afspraak !!

Godver , de godver in 2 voud .

Vandaag appte ik Betina om met haar te genieten : ging niet door . Wat denk je ? Inderdaad dat kon niet , want ze had vanmiddag een afspraak staan van 14 tot 17 uur ..... 3 uren !

Godver , de godver , de godver in 3 voud .

Wie is die NIET schrijvende vlerk die mij in de weg zit? Gaarne een PM 😀

Wie schrijft die blijft is het spreekwoord, maar niet in dit geval !!! Nu begrijp ik waarom (niet alle) collega's hier hun ervaringen delen : om redenen dat ze dan zelf niet terecht kunnen bij "hun" dame !

Nou , mij maakt het niet uit , ik gun dat een ieder (hopelijk) net zo geniet van en met de dames waar ik over schrijf.

Er is namelijk altijd wel een "invalster" te vinden in de Doub, Geleen of de Hunse 😉

Zodoende ben ik nu wel bij Nena beland , en ik moet zeggen dat het overheerlijk was met haar.
Jammer dat ze nog steeds niets aan haar te voluptueuze lichaam doet , want anders had ze denk ik bakken met geld kunnen verdienen qua lekkere koppie en sex skills. Dat heb ik haar trouwens vanmiddag ook nog gezegd en toen begon ze te lachen. Ik zei er ook nog bij dat ze het beter nu nog voorlooig maar beter zo laat , want anders wordt ze onbetaalbaar voor me.

Zoals gebruikelijk tijdens de uitgebreide voorwas effies bijgetokkeld met deze altijd opgewekte en humorvolle lieverd.

Zoals gewoonlijk zeg ik en laat ik het 'wat en hoe' van onze uitvoering geheel aan haar over.

Te bedde ging ze aan de gang met zoenen , tepelzuigen en voor ze mijn jongeheer naar binnen hapte , eerst een potje 'balzuigen'.
Lekker , een goed begin is het halve werk..
Weldra positioneerde ze zich bovenop me in de 6 / 9 stand (zoals zij het noemde) . Ze verwende mijn jongeheer zoals ik het graag heb : de Beugeldijkse uitvoering.

Van de volgende 40 minuten heeft ze ongeveer 5 minuten mijn snikkel NIET in haar mond of aan haar tong gehad !
Dat was het geval toen ik haar tussendoor ruggelings onder handen nam met mijn tong en Nena de victorie kon kraaien .
Daarna wilde ze weer in de 6 / 9 stand verder. Ze zoekt zelf haar weg naar mijn tong/mond om haar beide gaatjes te laten beroeren.
Baffen daar is ze dol op , misschien heeft ze dat zelfs nog liever dan de Bef .

Geweldig is dat om op mijn luie rug op deze manier zo te mogen genieten .
Mijn snikkel leek wel Sinterklaas speelgoed en Sint Maarten-snoepgoed waarbij de dame zelf haar genot zocht en vond .
Ze leefde zich er ongeremd op uit en een bijkomend voordeel is bovendien dat ze van dit snoepgoed geen rotte tanden krijgt !
Afsluitend kon Nena met mijn CUM nog even haar mond spoelen.....

Of Nena geniet ? Ik dacht van wel !
Medewandelaars probeer eens een samenzijn van 45 minuten of een uur ! Je zult je geen buil vallen.
En alsjeblieft NIET 3 uur afspreken zoals die éne geheimschrijver , want dan heb ik nog meer van die tijdrovende 'conculegas' .....

Ik weer wat kwijt
Zij weer wat rijk .

Terug
Bovenaan Onderaan