Recensie Nena, Den Haag, Doubletstraat 10 k1 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer intens genoten van deze prachtige vrouw.
Ze heeft met afstand de lekkerste strakke dikke kont die ik ooit heb gezien en ogen om in te verdrinken.
Heerlijk haar kontgaatje verwend, en Nena heeft mij een uur laten genieten met een grote G.
Wat een prachtige, heerlijke en fantastische verschijning blijft deze vrouw.
Ja, een maatje meer, maar dat leidt ook tot een grote, ronde kont met een perzik-zachte huid en een ultra strak gaatje. Heeeeeerlijk…….

Laatst bewerkt:
Vandaag Nena voor het eerst bezocht. Weinig toe te voegen aan de recensies hiervoor. Ze is vooral een erg sympathieke vrouw, niet zozeer een knappe verschijning. Maar van mooi kan je niet eten, zou mijn oude moeder hebben gezegd. . Ik heb de laatste tijd moeite met het krijgen van een goede erectie. Maar Nena is een super vakvrouw, die weet hoe ze hier mee om moet gaan en weet hem weer tot leven te wekken door hem met veel gevoel te pijpen. Dat doet ze echt prima en Ik waarschuw haar nog met arriva pronto. Maar het is okay om in haar mond klaar te komen. Terwijl ik haar clitje probeer te verwennen. Daar overigens niet heel veel reactie op mijn inspanningen. Ze is groot geschapen, er kan denk ik wel een hand van onder in, dus bij toeval gekozen voor de te prefereren positie.. Voor de eerste keer bij Nena, conclusie het is beslist een heel bevredigend bezoek, value for money. Zeker herhalingsgevaar. Maar niet tussen een paar dagen voor Kerst tot in het Nieuwe Jaar, want dan is Nena in het buitenland.

Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Is dit de colombiaanse die in hetzelfde pand als Sol zit? Ze heeft blauwe ogen dacht ik.

Ik dacht dat die grotere tieten had dan C. Ze kijkt altijd ongeintereseerd.

Ze kan heel goed pijpen en heeft mn ballen helemaal leeggezogen terwijl ze me geil aankeek

Terug
Bovenaan Onderaan