- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 70
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Fijn dat ze vandaag weer terug is in de Doub Hopelijk blijft ze een langere periode om ons weer ouderwets te verwennen .......
Nena vind ik een aardige, lieve , vrolijke meid met een knap koppie . Nadeeltje vind ik dat ze best wel volslank is (misschien nu wat afgevallen).
Ze is erg schoon/hygiënisch en haar doosje smaakt overheerlijk.
Ik vind dat ze goede service levert en ze kan zelf erg genieten van een Bef en een Baf. Cim behoorde ook tot de mogelijkheden.
Bij Nena "valt" het nooit tegen en je krijgt 'veel voor weinig' : bij haar val je je geen buil.... altijd dikke pret met haar.
Ik hoop dat haar service na haar lange afwezigheid aan kwaliteit niets heeft ingeboet , maar zelfs met 20% minder neem ik nog steeds genoegen want dan hoort ze voor mij nog steeds bij de toppertjes
Waarschijnlijk heeft ze nog steeds de sleutel van de Doub, want ze opende gewoonlijk om 7 uur 's morgens al het straatje met o.a. Sol, Betina , Saskia en nog een paar dames.
Tegen de avond , rond 17 uur was het 'feierabend' , maar wie weet gaat ze nu wel langer door .... ze was herkenbaar aan haar naambordje.
Een vroeg 'ochtend' bezoekje zal mogelijk lonen om niet te hoeven 'wachten'.
Ik hoop veel geschreven belevenissen in dit topic te mogen lezen.
Onderstaand wat oude recensies over Nena :
Ik tot nu toe nog niks kwijt ,
Deze week zij pas wat rijk.
Nena vind ik een aardige, lieve , vrolijke meid met een knap koppie . Nadeeltje vind ik dat ze best wel volslank is (misschien nu wat afgevallen).
Ze is erg schoon/hygiënisch en haar doosje smaakt overheerlijk.
Ik vind dat ze goede service levert en ze kan zelf erg genieten van een Bef en een Baf. Cim behoorde ook tot de mogelijkheden.
Bij Nena "valt" het nooit tegen en je krijgt 'veel voor weinig' : bij haar val je je geen buil.... altijd dikke pret met haar.
Ik hoop dat haar service na haar lange afwezigheid aan kwaliteit niets heeft ingeboet , maar zelfs met 20% minder neem ik nog steeds genoegen want dan hoort ze voor mij nog steeds bij de toppertjes
Waarschijnlijk heeft ze nog steeds de sleutel van de Doub, want ze opende gewoonlijk om 7 uur 's morgens al het straatje met o.a. Sol, Betina , Saskia en nog een paar dames.
Tegen de avond , rond 17 uur was het 'feierabend' , maar wie weet gaat ze nu wel langer door .... ze was herkenbaar aan haar naambordje.
Een vroeg 'ochtend' bezoekje zal mogelijk lonen om niet te hoeven 'wachten'.
Ik hoop veel geschreven belevenissen in dit topic te mogen lezen.
Onderstaand wat oude recensies over Nena :
Den Haag, Doubletstraat 12 k3, Nena (Col)
Nina is al een tijdje in de doublet werkzaam en ze staat; andersgezegd zit altijd op nummer 12 en vaak naast Sol want dat moet welhaast haar vriendin wezen want vaak zitten ze naast mekaar. Ook hebben ze nagenoeg dezelfde werktijden want samen vertrekken ze rond de klok van 18.00 uur of wat...
web.archive.org
Ik tot nu toe nog niks kwijt ,
Deze week zij pas wat rijk.
Laatst bewerkt: