Avonturier
Newbie
- 20
- 02/03/22
- 4
Iemand ervaring met bovenstaande dame? Zou ze graag eens bezoeken maar bij het bellen kwam zij nogal kort over en ook op haar profiel staan niet de mogelijkheden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWas intiem mogelijk? En pijpt ze zonder condoom?Enkele weken geleden haar voor de eerste keer bezocht. Zij is een hele mooie verschijning en de ontvangst was warm.
Heerlijke massage gekregen die vloeiend overgegaan is in een passionele GFE.
Het is zoals ze zelf schrijft een elegante dame waar tijd minder van belang is.
Voor mij persoonlijk absoluut voor herhaling vatbaar.
Nena heeft die daar ook gewerkt?Heeft een jaar of 10 nog bij belladonna in Ardooie gewerkt.
Onder de naam Joyce.
Toen was tongzoenen en pzc mogelijk.
Enkele leuke dates meegehad.
Maar doet zij tongzoenen en pijpen zonder condoom of niet want staat niets op haar advertentieVeel te oud geworden ook beetje teveel babbelen nee er zijn betere keuzes.
Nee nenaMurat : heb je het hier over Gaelle?
Beide opties zijn mogelijk maar wat mij voornamelijk bijgebleven is is de sensuele opbouw, heerlijke massage en het spetterende hoogtepunt. Dit is een klasse, weliswaar iets oudere, dame waar je veel meer krijgt dan intiem contact.Was intiem mogelijk? En pijpt ze zonder condoom?
KloptZij heeft ook een bij job daarom mischien te moe
Was ze niet goed ik bed?Onlangs ongeluk gehad om toch te kunnen afspreken.
Pfff... wat een teleurstelling.
Leeftijd 48 ? Doe er op zijn minst 10 of zelfs 15 jaar bij.
Van de foto's op profiel klopt niks meer.
Siliconenborsten die dringend aan vervanging toe zijn.
Kortom één grote afknapper...
Mij ziet ze nooit meer
Wat mij betreft zeker en vast niet.... Maar kan zijn omdat ik een heel stuk afknakte op uiterlijk....Was ze niet goed ik bed?
Nauw kutje?Wat mij betreft zeker en vast niet.... Maar kan zijn omdat ik een heel stuk afknakte op uiterlijk....
Laat het ons weten, Mario.Nauw kutje?