Recensie Nelly, Voorburg 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ronaldo76

Newbie
4
01/12/21
0
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/577773-nelly
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
onlangs bij Nelly geweest. kwam haar wel eens vaker tegen op kinky, maar toen ontving ze nog in de regio van utrecht, maar dat was voor mij te ver.
Dame lijkt niet op de foto's. Is in het echt veel dikker. Knapte gelijk af en wilde eigenlijk weggaan. Toch besloten om te blijven. Mijn wensen besproken, maar na betaling kwam ze dit niet waar.
Sex was niet zo veel bijzonder en leek er meer op dat ze me snel de deur uit wilde hebben. Daarna nog het lef hebben om te vragen als ik een keer zin had voor een hele nacht wilde blijven. sorry maar een uurtje was al saai en niks laat staan een hele nacht. jammer had meer verwacht van deze dame.
 
kan me wel vinden in recensie afgelopen week ook Nelly bezocht mocht van mij wel wat meer vuur inzitten.
ze heeft wel een mooi koppie en hygiene was prima.
 
Nelly een paar weken terug bezocht en heb juist wel een hele goede evaring met haar gehad. Misschien komt het doordat er bij binnenkomst gelijk een goede klik was. Het klopt dat ze er iets anders uit ziet dan op de foto's, maar dan vond ik haar er nog best wel oke uit zien. heb erger meegemaakt. Verder een heerlijk uurtje met haar doorgebracht. Als ze er weer is dan ga ik zeker weer eens bij haar langs.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan