Ik ben nog eens gaan wandelen in het Hazegras, of wat ervan overblijft. Verschillende panden in de Vooruitgangstraat waren donker. Op de Oesterbankstraat was alles open.
Ik had de lat niet te hoog gelegd en hield er zelfs rekening mee dat ik met volle ballen en volle portefeuille terug naar huis zou gaan
Rond 22:30 begon ik aan mijn verkenningsronde en viel mijn oog op de blonde die aan het rechterraam van Bar Chounga zit, met haar benen open tegen het raam (iemand ervaring met haar?) en ook op een sexy brunette/zwartharige op Oesterbankstraat 23. Er hingen weer 2 groepjes rond dus hakte ik na mijn 2e ronde snel de knoop door en deed teken naar Nelly dat ze de deur open deed.
Ze begroette me in het Engels, dat ze goed beheerst, en we deden een vlot kennismakingsbabbeltje. Ze zegt 30 jaar te zijn en afkomstig van Moldavie. Ze ziet er goed uit. We liepen naar het kamertje achteraan en begonnen te ontkleden. Ze hield haar nylonkousen aan en ik kreeg een mooi zicht op haar geschoren poesje, mooi gevormde borsten die zacht aanvoelen. Een slanke figuur, ergens tijdens het gesprek vermeldde ze 56 kg. Prijs: 50€ voor 15min pijpen en standje, 100€ voor 30 min pijpen, meerdere standjes. Ze heeft opgespoten lippen waarmee ze mij een lekkere pijpbeurt mc gaf, met een goed tempo. Ondertussen wat met haar poesje spelen. Vingeren gaat te ver voor haar. Daarna van het bed opgestaan en ze in doggy geneukt. Eerst wat glijmiddel. Paar keer lekker rammen tegen die kont. Daarna ze met haar rug op het bed gelegd, met haar benen open, terwijl ik ze al rechtstaande neukte. Met dat zicht klaargekomen. Het leuke was dat ze actief meedeed. Achteraf het gebruikelijke papieren tissue voor de condoom en het natte doekje om op te kuisen. Ik kon nog wat verfrissen en handen wassen aan de lavabo. Tijdens het aankleden nog een gezelligheidsbabbel, een klets op haar billen en bij het buiten gaan nog een kus op de wang, ze wenste mij nog een leuke avond en een prettige week. Ik zal rond de 25 minuten binnen geweest zijn. Ze zit er altijd savonds.
Al bij al geslaagd. Langs de ene kant heb ik teveel betaald, als je kijkt naar het bedrag, duur, de geleverde diensten en de omgeving. Langs de andere kant, doordat ze vriendelijk is, je er een deftige conversatie mee kan voeren, ze actief meedoet, je niet afwerkt als de zoveelste en ik positief gestemd vertrokken ben, zou 50€ onrespectvol zijn. Ik heb er op het Hazegras in het verleden al veel mindere gehad dan Nelly, die zelfs hun 50€ niet waard waren. In het aanbod behoort ze tot de betere.