Voormalig lid 21987
Stamgast
Indd ze kan zelfs niet normaal meer lachenPatty Brard... als ik die al hoor praten denk ik hou je mond en dan ook nog alles slecht verbouwd. als een geschrokken hondje trekt de mijne dan in.. owh owh owh
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIndd ze kan zelfs niet normaal meer lachenPatty Brard... als ik die al hoor praten denk ik hou je mond en dan ook nog alles slecht verbouwd. als een geschrokken hondje trekt de mijne dan in.. owh owh owh
ben je verdikkeme koning.....moet je het daarmee doen...... dan toch liever een pleb die regelmatig naar de hoeren kanMaxima
Niet alleen klimaatpaus hoor. Ook aanjager van die revolutie in de Oekraine. Er zat nl een Russisch gezinde president maar die is weggejaagd door de bevolking opgehitst door oa Timmermans. Nou we zien wat dat nu oplevert.Die van D66 jetten? Hij Is van de mannenliefde die valt al automatisch af Jokedan blijft alleen Klimaatpaus Timmermans over.ik snap heel goed dat je dan hoofdpijn hebt
Dus volgens jou moet je maar vooral doen wat Poetin bevalt?!Niet alleen klimaatpaus hoor. Ook aanjager van die revolutie in de Oekraine. Er zat nl een Russisch gezinde president maar die is weggejaagd door de bevolking opgehitst door oa Timmermans. Nou we zien wat dat nu oplevert.
Nou ja dan zou ik naar Rusland verhuizen als ik jou was. Je wordt dan wel gelijk ingezet aan het front met Oekraine. Maar je moet er wat voor over hebben.Ik Ben geen PVV fan ....maar als we het over democratie hebben, geef mij maar Putin ipv Ursula Von Der Leyen....Putin heeft nog het fatsoen om the doen alsof hij gekozen is.
Het tuig dat ons leven vanuit Brussel verpest moet......laat ik zeggen in de tijd van gebroeders de wit snapten we het nog
Blijft alleen bij woorden. Maar inderdaad als je het hier niet naar je zin hebt en denkt dat het daar beter is dan kan je het beste daarheen gaan.vroeger werden dat nsb, ers genoemd .
als je zo gek op rusland en poetin bent , ga erheen zou ik zeggen .
veeeeel succes
inderdaad rakker ! die promes zien we ook nooit meer terugBlijft alleen bij woorden. Maar inderdaad als je het hier niet naar je zin hebt en denkt dat het daar beter is dan kan je het beste daarheen gaan.
Profvoetballers doen dat ook.
Nou ja dan zou ik naar Rusland verhuizen als ik jou was. Je wordt dan wel gelijk ingezet aan het front met Oekraine. Maar je moet er wat voor over hebben.
vroeger werden dat nsb, ers genoemd .
als je zo gek op rusland en poetin bent , ga erheen zou ik zeggen .
veeeeel succes
Stelletje verliezers.....jullie hebben dit met je domme stemgedrag veroorzaakt en ons land overgegeven aan globalistisch tuig.Blijft alleen bij woorden. Maar inderdaad als je het hier niet naar je zin hebt en denkt dat het daar beter is dan kan je het beste daarheen gaan.
Profvoetballers doen dat ook.
Je noemt geen feiten, je uit een mening en stelt een samenhang, die juist niet door feiten te verifiëren is.Dat hoor je mij niet zeggen. Ik benoem alleen feiten. Net als dat het een feit is dat Wilders Poetin als een vriend ziet en ook beweert dat de Russen MH17 niet neerschoten. En dat is nu de grootste partij.