Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren"zissernichoefan" meestal als ik langs ben geweest.
Een ruitjeshemd ga ik toch moeten corrigeren, das een karowenhem
OK .... een beetje onzin om in de tweede kolom alle woorden aan elkaar te schrijven. Makkelijke manier om het "extra onbegrijpelijk" te maken.
Daar begon het eigenlijk mee. Was de enige keer dat ik ze niet begreep. 5 minuten later had ik de lijst in mijn mail.Een ruitjeshemd ga ik toch moeten corrigeren, das een karowenhem
Niet zelf verzonnen hè.OK .... een beetje onzin om in de tweede kolom alle woorden aan elkaar te schrijven. Makkelijke manier om het "extra onbegrijpelijk" te maken.
Dacht ik ook nietNiet zelf verzonnen hè.
Hollandsche Chinees
Verdomd daar ken ik 'm van! Later bezigt 'ie nog wat uitspraken, gaan we hier verder maar niet op inGaat over de migranten in de Seefhoek...
Maar de meest legendarische is die over heroinehoertjes. Gewoon op youtube. jambers-heroinehoertjesKeek vroeger ook altijd naar Jambers, geweldig was dat. Herinner me de afleveringen nog met zatte Rene, en ook die over die vent die portier in de dancings was. Weet eigenlijk niet meer of het nu in NL ondertitelt was. Kon het meestal aardig volgen, behalve in geval van West-Vlamingen
Ne "smos"Ik stopte een keer bij een snackbar in Belgie net aan de nederlandse grens om wat te eten. Ik vroeg uiteindelijk om een broodje kaassoufle met pindasaus, die belg keek me vreemd aan.... Moffelt ie vervolgens een broodje met salade, tomaat, komkommer in elkaar gevolgd met een kaassoufle en pindasaus erbovenop.
Belgen .... Grappig als ze geirriteerd of boos zijn ook. "Opkuisen" = schoonmaken.
A sprekt Antwaarps van gotterligeMee a gezever.. Begint Ier serieus main voete uit te hangen..
Apsjaar!Zedde gij zeker maot?..
Oef zenne kiek te aampetaant..
Ik kan het gewoon hóren, heerlijk!
West-Vlaams wordt zelfs in België ondertiteld. Uit de oude doos: 1 en 2Keek vroeger ook altijd naar Jambers, geweldig was dat. Herinner me de afleveringen nog met zatte Rene, en ook die over die vent die portier in de dancings was. Weet eigenlijk niet meer of het nu in NL ondertitelt was. Kon het meestal aardig volgen, behalve in geval van West-Vlamingen
Ik vind dat beledigend. Wordt dit ook andersom gedaan? NL > Vlaams.Alles Belgisch wordt in NL ondertiteld
Jazeker. Flikken Maastricht bijvoorbeeld.Ik vind dat beledigend. Wordt dit ook andersom gedaan? NL > Vlaams.
hieronder een kleine uitleg over het Graafschap Vlaanderen,Een echte Vlaming uit het voormalige Graafschap Vlaanderen hier, niet zo'n wannabe-Vlaming uit Brabant, Antwerpen of Limburg