Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDit debatpunt komt her en der terug en ik snap je punt. Maar feit is ook dat er daarnaast dames zijn die op kinky foto's plaatsen van een dame met een soortgelijk lichaam zoals zijzelf hebben. Dan geven de foto's dus wel een betrouwbare indicatie. Dat de foto's niet van de dame zelf zijn is op zichzelf dus voor mij niet voldoende om niet te gaan. Mits er een gelijklichamige dame achter de advertentie schuil gaat. /Einde betoogWaarom zou iemand naar een DVP gaan die nepfoto's plaatst? Om er daar achter te komen dat je genept wordt?
Als de fysieke lijnen een beetje overeenkomen waarom zou ik haar niet bezoeken.Waarom zou iemand naar een DVP gaan die nepfoto's plaatst? Om er daar achter te komen dat je genept wordt?
Pont taken and accepted. Ik hoop voor jou dat het klopt. Laat je het weten?Als de fysieke lijnen een beetje overeenkomen waarom zou ik haar niet bezoeken.
Laat kwam bij iemand terecht die in de verste verte niet op degene leek van de foto`s.