Algemeen Dreamgirls Kortrijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DirtyOlman

Stamgast
Forumpionier
728
30/06/21
1.249
22
Omdat nieuwtjes en algemene vragen over DG meestal in recenties van specifieke dames verdwalen, of in de mega 'West-Vlaanderen Algemeen' topic terecht komen,
en in afwachting van de heropening van het huis, dacht ik dat een Algemene topic wel van de orde kon zijn. Voilà!

Website: https://www.dreamgirlskortrijk.com

VOLG ONS OP ONZE SITE VOOR ONZE OPENINGSDATUM EN ONS NIEUW ADRES

(Hou eind oktober vrij in uw agenda)

(We blijven in Kortrijk)

Ik ben nieuwsgierig.

De redlights advertenties zijn ook al in geen maanden aangepast.

Als ik een inschatting moet maken, lijkt dit privehuis ten dode opgeschreven met slechts 2 dames die elk 1 dag per week doen. En ik reken er dan Axelle nog bij die nu al bij een ander huis te vinden is.

Ik ben er lang geleden 1x geweest bij Bea en toen was het prima, maar aan de verschillende recensies te zien is het al een langere tijd dat het bergaf gaat met de service.

Is op een industrie terrein!
En trouwens... als je zo bang met moet je maar niet 'stout' zijn!

Gast, dat is niet op een industrieterrein. Ben je eigenlijk van die streek? Gentsesteenweg 153 is letterlijk op de drukste baan van Kortrijk en omstreken, Das aan de fiat garage, Aveve en de Kringloopwinkel. Dat is hoegenaamd geen industrieterrein.

Dat heeft niks met bang zijn te maken, het is gewoon een punt waar je niet discreet op en af kan rijden als je een wat opvallende auto hebt.

Gast, dat is niet op een industrieterrein. Ben je eigenlijk van die streek? Gentsesteenweg 153 is letterlijk op de drukste baan van Kortrijk en omstreken, Das aan de fiat garage, Aveve en de Kringloopwinkel. Dat is hoegenaamd geen industrieterrein.

Dat heeft niks met bang zijn te maken, het is gewoon een punt waar je niet discreet op en af kan rijden als je een wat opvallende auto hebt.
Met de fiets komen he!

Terug
Bovenaan Onderaan