• GR is afgelopen nacht terug verplaatst naar de originele omgeving, zodat we verder onder "load" kunnen testen of de performance problemen verholpen zijn op die omgeving, zoals hier in september toegelicht. 🤞Ervaar je vandaag performance issues, dan weet je alvast waardoor.

Recensie Nathalie, Gent, Schepenenvijverstraat 19A/2 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lievadibas

Meubelstuk
Forumpionier
2.367
11/07/21
12.479
107
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze dame met enorme hangtieten eens bezocht, 50 voor 15 minuten en zachte aanrakingen werden toegelaten.
Eens ik binnen was viel mij op hoe fel haar lippen bijgewerkt waren.
Eens ik betaald had zei ze dat haar poes, haar en gezicht niet aangeraakt mochten worden.
Ik betaste haar heup, rug en borsten en ze trok het condoom over mijn lid en pijpte niet slecht maar met weinig variatie en na een tijdje lag ze op haar rug en kon ik aan het intieme spel beginnen en ze sloot haar ogen en ze begon fel te hijgen.
Toen ik haar vroeg om een positiewissel weigerde ze en zei ze fuck me, fuck me!
Ik deed verder tot het condoom gevuld werd.
Voor de basisprijs was mss geen positiewissel mogelijk, ik vroeg het haar niet.
Toen ik een na wasje deed kuiste ze zelf enkel met wat keukenrol haar poes het overtollige glijmiddel weg en had ze direct haar telefoon in de hand.
Ik vond ze licht arrogant en ze gaf me enkele complimenten waar ik het mijne ervan dacht.
Ze is herkenbaar van achter haar raam door haar grote hangtieten en tekst tattoo op haar been.
Het gemiddelde niveau van een raamdame haalt ze niet.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan