wandelaar 97
Wandelaar
- 26
- 16/09/22
- 4

Nieuw! Nathalie 26J Belgische dame date beperkt .
Nieuwe RECENTE Foto’s staan nu online op profiel en advertentie !!!!!!!!!! Niet als een studente, maar als een échte,

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk persoonlijk zou niet gaan uit respect voor de dvp en als dvp zou ik zieke mensen terug weg sturen om zelf niet ziek te maken of andereDie recensie alleen al denken we dat we simpele mensen zijn.De griep hebben en toch afspreken .
Ja foto's kloppen wel. Haar borsten zijn volledig naturel, vind ik zelf ook belangrijk.Zijn de foto's recent? En heeft ze natuurlijke volle borsten?
Wie praat hier over ziek zijn??Ik persoonlijk zou niet gaan uit respect voor de dvp en als dvp zou ik zieke mensen terug weg sturen om zelf niet ziek te maken of andere
Een verkoudheid kan je ook door geven hoorWie praat hier over ziek zijn??
Ja tuurlijk maar ik snap het niet goed. Wie was er ziek of verkouden? Zij of jij?Een verkoudheid kan je ook door geven hoor
Het was een reactie op een bericht die verwijderd isJa tuurlijk maar ik snap het niet goed. Wie was er ziek of verkouden? Zij of jij?
Ahzo oke ik kon niet volgen. Allesinds voor mij was ze zeker de moeiteHet was een reactie op een bericht die verwijderd is
Als ik goed herinner was de klant verkoudenAhzo oke ik kon niet volgen. Allesinds voor mij was ze zeker de moeite![]()
De klant had griep dan moet je eigenlijk niet afspreken beetje respect voor de dame.Als ik goed herinner was de klant verkouden
Dat vind ik ook dan moet je af bellen uit respect voor de dameDe klant had griep dan moet je eigenlijk niet afspreken beetje respect voor de dame.
Als ik ziek ben is het laatste waar ik aan denk sex ik ben een man als ik ziek ben ben ik half doodEn als je griep hebt ga je waarschijnlijk ongelooflijk goed kunnen genieten van je date![]()
Ze is iets slanker dan op foto's. 100% naturel. Knappe meid.Ja foto's kloppen wel. Haar borsten zijn volledig naturel, vind ik zelf ook belangrijk.