Nathalie 17 K1 of K2

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tomspel

Newbie
2
12/10/24
0
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Donderdagmiddag was ik op de Achterdam, voor het eerst met geld op zak (50 euro). Op een gegeven moment kon ik de verleiding niet meer weerstaan en ben ik bij Nathalie naar binnen gestapt. Ze zei dat ze uit Bulgarije kwam en dat ze er nog niet zo lang was. Ze heeft zwart haar, een tattoo op haar onderrug en volgens mij een grote tattoo op haar bovenbeen. Ik kijk al langer rond op dit forum maar was nog nooit zelf bij een DVP geweest. Dat heb ik haar ook gezegd, en dat ik wel wat zenuwachtig was. Ik vond dat ze daar goed mee omging, ik raakte wat meer op m'n gemak, ze was niet ongeduldig en best aardig. Bij de deur vroeg ik wat we gingen doen voor 50 euro, ik kon haar niet helemaal goed verstaan - alleen iets over sucking. Ze bood van alles aan tegen meerprijs, ik kon ook pinnen, maar dat wilde ik niet. Ze heeft me heerlijk diep gepijpt. Ik kwam bijna klaar en heb haar toen laten stoppen omdat ik ook nog wel even wat meer wilde. Volgens mij wilde ze me alleen maar pijpen, daar ging ze in ieder geval mee door. Ze gaf me complimenten over mijn lul (die had ik mooi geschoren) en likte lekker over m'n ballen. Ik sabbelde wat aan haar tieten en pakte haar kont, dat liet ze maar half toe. Wel jammer was dat de radio aanstond, op een gegeven moment begonnen de reclames, dat leidt af. En ze had het licht uitgedaan, ik kon niet veel zien. Maar ik kwam wel heel lekker klaar, ze pijpte me heel diep. Ze zei dat ik 20 of 25 minuten was binnen geweest en dat ik normaal gesproken meer zou moeten betalen. Ze vroeg ook of ik wilde blijven voor een tweede ronde, ze is wel een behoorlijke verkoopster maar dat hoort erbij misschien. Ik had haar eigenlijk wel lekker willen neuken aan het einde, heb nu niet eens haar kutje gezien of gevoeld. Maar het was toch lekker en ontspannen, ik liep met een grote glimlach de straat uit. Op zich ook wel relaxed dat de eerste keer bij een DVP niet al te heftig was, een volgende keer ga in een andere dame uitproberen. Ik kon geen recensie vinden van een Nathalie, misschien is dit dan de eerste of gebruikt deze dame ook andere namen?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan