Na de reacties hiervoor gelezen te hebben (waarvoor dank) vanmiddag een bezoek gebracht aan Natasha. Ik ging vanop het Falconplein recht naar haar raam toe en…bingo , ze was vrij! Aan het raam basisbedrag afgesproken en eenmaal uitgekleed vroeg ze wat ik allemaal wou doen met in het bijzonder de vraag pijpen met of zonder. Ik was het al vergeten wat hierover al door jullie geschreven was
dus ik zei MET omdat ik dacht dat het bijbetalen ging worden. Na een beetje getongzoent te hebben en ik haar lekkere tepels gelikt had begon ze me zachtjes te pijpen. Ik moest haar afremmen dus ben ik haar zelf beginnen beffen, langdurig eigenlijk waarvan ze zichtbaar genoot. Op een moment dacht ik zelfs dat ze ging klaarkomen maar dan toch misschien net niet gebeurd. Na het beffen heb ik haar enkel nog missionaris genomen terwijl we regelmatig tongzoenden. Ze heeft lekkere lippen en dat wond mij zo op dat ik niet veel nodig had om het rubbertje vol te schieten.
Al bij al veel retour voor u €50. Ga ik nog terug? Waarschijnlijk nog 1 a 2 keer omdat het niet echt mijn type is maar ik moet nog es terug voor het pijpen zonder
en het tongzoenen is altijd mooi meegenomen.