• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Natasha, Schippersstraat 29/3 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na het uitkleden begon ze mij gelijk te teasen. Na een paar lekkere tongzoenen kon ik me niet meer inhouden en heb ik haar op haar rug gelegd en geil haar mooie kutje gelikt. Ze was bloed geil en pakte mijn stijve vast en wilde die richting haar kutje. Ik dacht eerst die prop ze er zo in zonder condoom. Gelukkig pakte ik snel mijn stijve lul terug vast en legde die boven op haar kutje. Met de schacht van mijn lul wreef ik langs haar lipjes en ze hield het niet meer. Wat was ze geil en dit heb ik ook nog nooit meegemaakt. Daarna begon ze mij te pijpen als een wilde terwijl ik haar anaal vingerde. Ik kon het niet meer uithouden wat een heftig orgasme kreeg ik. Eigenlijk dit maar zelden meegemaakt. Mijn lul spoot alle kanten op. Ik ga zeker nog eens terug om haar eens flink te neuken.
 
Na het uitkleden begon ze mij gelijk te teasen. Na een paar lekkere tongzoenen kon ik me niet meer inhouden en heb ik haar op haar rug gelegd en geil haar mooie kutje gelikt. Ze was bloed geil en pakte mijn stijve vast en wilde die richting haar kutje. Ik dacht eerst die prop ze er zo in zonder condoom. Gelukkig pakte ik snel mijn stijve lul terug vast en legde die boven op haar kutje. Met de schacht van mijn lul wreef ik langs haar lipjes en ze hield het niet meer. Wat was ze geil en dit heb ik ook nog nooit meegemaakt. Daarna begon ze mij te pijpen als een wilde terwijl ik haar anaal vingerde. Ik kon het niet meer uithouden wat een heftig orgasme kreeg ik. Eigenlijk dit maar zelden meegemaakt. Mijn lul spoot alle kanten op. Ik ga zeker nog eens terug om haar eens flink te neuken.
Wat een verhalen hier😂😂😂, en dat voor 50€🤥🤥🤥🤥🤥🤥🤥
 
Na het uitkleden begon ze mij gelijk te teasen. Na een paar lekkere tongzoenen kon ik me niet meer inhouden en heb ik haar op haar rug gelegd en geil haar mooie kutje gelikt. Ze was bloed geil en pakte mijn stijve vast en wilde die richting haar kutje. Ik dacht eerst die prop ze er zo in zonder condoom. Gelukkig pakte ik snel mijn stijve lul terug vast en legde die boven op haar kutje. Met de schacht van mijn lul wreef ik langs haar lipjes en ze hield het niet meer. Wat was ze geil en dit heb ik ook nog nooit meegemaakt. Daarna begon ze mij te pijpen als een wilde terwijl ik haar anaal vingerde. Ik kon het niet meer uithouden wat een heftig orgasme kreeg ik. Eigenlijk dit maar zelden meegemaakt. Mijn lul spoot alle kanten op. Ik ga zeker nog eens terug om haar eens flink te neuken.
Zelfde ervaring gisteren. Binnenkomen, tongzoenen, pijpen zonder condoom en maar glijden over met piemel. Zalig. Komt weinig voor tegen 50€.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dit is de reden waarom we een volledige recensie moeten schrijven want dit is een pareltje tongzoenen pijpen een na tijdje gevraagd voor 69 en dan zag ik van die mooie symmetrische lippen en toen ik mijn tong er tussen stak zat ik direct op de juiste plaats. Nog een paar standjes zonder handje er tussen. Nadien nog proberen te vragen of ze Heidi kent maar de communicatie lukt ni echt . Zeker nog is bezoeken
 
Na de reacties hiervoor gelezen te hebben (waarvoor dank) vanmiddag een bezoek gebracht aan Natasha. Ik ging vanop het Falconplein recht naar haar raam toe en…bingo , ze was vrij! Aan het raam basisbedrag afgesproken en eenmaal uitgekleed vroeg ze wat ik allemaal wou doen met in het bijzonder de vraag pijpen met of zonder. Ik was het al vergeten wat hierover al door jullie geschreven was 🙈 dus ik zei MET omdat ik dacht dat het bijbetalen ging worden. Na een beetje getongzoent te hebben en ik haar lekkere tepels gelikt had begon ze me zachtjes te pijpen. Ik moest haar afremmen dus ben ik haar zelf beginnen beffen, langdurig eigenlijk waarvan ze zichtbaar genoot. Op een moment dacht ik zelfs dat ze ging klaarkomen maar dan toch misschien net niet gebeurd. Na het beffen heb ik haar enkel nog missionaris genomen terwijl we regelmatig tongzoenden. Ze heeft lekkere lippen en dat wond mij zo op dat ik niet veel nodig had om het rubbertje vol te schieten.
Al bij al veel retour voor u €50. Ga ik nog terug? Waarschijnlijk nog 1 a 2 keer omdat het niet echt mijn type is maar ik moet nog es terug voor het pijpen zonder 😁 en het tongzoenen is altijd mooi meegenomen.
 
Na de reacties hiervoor gelezen te hebben (waarvoor dank) vanmiddag een bezoek gebracht aan Natasha. Ik ging vanop het Falconplein recht naar haar raam toe en…bingo , ze was vrij! Aan het raam basisbedrag afgesproken en eenmaal uitgekleed vroeg ze wat ik allemaal wou doen met in het bijzonder de vraag pijpen met of zonder. Ik was het al vergeten wat hierover al door jullie geschreven was 🙈 dus ik zei MET omdat ik dacht dat het bijbetalen ging worden. Na een beetje getongzoent te hebben en ik haar lekkere tepels gelikt had begon ze me zachtjes te pijpen. Ik moest haar afremmen dus ben ik haar zelf beginnen beffen, langdurig eigenlijk waarvan ze zichtbaar genoot. Op een moment dacht ik zelfs dat ze ging klaarkomen maar dan toch misschien net niet gebeurd. Na het beffen heb ik haar enkel nog missionaris genomen terwijl we regelmatig tongzoenden. Ze heeft lekkere lippen en dat wond mij zo op dat ik niet veel nodig had om het rubbertje vol te schieten.
Al bij al veel retour voor u €50. Ga ik nog terug? Waarschijnlijk nog 1 a 2 keer omdat het niet echt mijn type is maar ik moet nog es terug voor het pijpen zonder 😁 en het tongzoenen is altijd mooi meegenomen.
kan misschien aan mij liggen maar tongzoenen is toch niet echt voluit bij haar , ik vond het nogal braafjes
 
kan misschien aan mij liggen maar tongzoenen is toch niet echt voluit bij haar , ik vond het nogal braafjes
Bij mij was het ook braafjes maar wat wil je voor instapprijs van 50 euro? Beffen vond ze wel zalig en mocht ik vrije gang gaan. Ze kwam gewoon met haar poes op mijn gezicht zitten gehurkt. Ze kirde van de pret
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Twee weken geleden nog een geweldig bezoek aan haar gebracht. Vorige week (voor haar vakantie) ben ik haar helaas toen niet tegengekomen. Iemand enig idee hoe lang ze op vakantie is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan