- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/516158-natasha
- Totale kosten (in euro)
- 75,00
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Had Natascha bij een van mijn vorige bezoeken aan Casa Cherda reeds op een bank in de huiskamer zien zitten en aangezien dat naar meer smaakte hebben we onlangs een geweldige date met elkaar gehad. Al op de bank in de huiskamer bleek meteen dat we een goede klik met elkaar hadden gezien het feit dat we elkaar echt (en dus niet gemaakt) toelachten en heerlijk begonnen te tongzoenen waarna Natascha schrijlings op mij kwam zitten. Wat heeft ze een mooi en lief koppie en een heerlijk wulps Rubens lichaam!
Snel kwam mijn mast in top waarna we dit heerlijke voorproefje boven een vervolg gaven.
Zonder in detail te treden hebben we elkaar daar vanzelfsprekend heerlijk oraal en non oraal verwend waarna we na mijn finish gingen douchen en heel gezellig napraten. Dit laatste hebben we beneden nog even voortgezet en uitgesproken dat we 100% zeker met elkaar op herhaling willen!
Kortom, aan mijn date met deze topper heb ik een heel goed en fijn gevoel overgehouden! Thank you so much for our excellent date Natascha, we will meet again soon, XXXXXXXXXXXX
Snel kwam mijn mast in top waarna we dit heerlijke voorproefje boven een vervolg gaven.
Zonder in detail te treden hebben we elkaar daar vanzelfsprekend heerlijk oraal en non oraal verwend waarna we na mijn finish gingen douchen en heel gezellig napraten. Dit laatste hebben we beneden nog even voortgezet en uitgesproken dat we 100% zeker met elkaar op herhaling willen!
Kortom, aan mijn date met deze topper heb ik een heel goed en fijn gevoel overgehouden! Thank you so much for our excellent date Natascha, we will meet again soon, XXXXXXXXXXXX