• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Natasha, Groningen (vh Den Haag) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lament

Moderator
Forumleiding
516
06/12/21
951
95
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8618566-natasha
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
In mijn eeuwige zoektocht naar buitengewoon mooie latina's popte Natasha opeens op. Haar foto's zijn aantrekkelijk en ze bleek in de communicatie ook toegankelijk. Vermoedelijk was dat overigens wel een tussenpersoon, maar die deed zijn werk (zowaar eens) uitstekend. De locatie bleek een bekende, waar ik al eens eerder een prima ervaring heb gehad.
Natasha lijkt 100% de haar foto's, deze kloppen gewoon. Alles aan haar is natuurlijk, wat best knap is met zo'n dikke bips en mooi gevormde borsten. Communiceren bleek uitdagend, ze spreekt niet meer dan 3 woorden Engels. Gelukkig ken ik 5 woorden Spaans, dus we kwamen wel ergens (niet ver). Het appartement is schoon, maar douchen zat er niet in. Ik vind dat mega irritant, sta je weer als een zwerver bij een kraantje de boel schoon te maken.

Eerst maar even de teleurstelling: pijpen was gewoon met condoom, al was iets anders toegezegd. Voor het zoenen bleek dat ze dit wildegelijk doet, maar niet vol overgave. Gelukkig is het pijpen op zichzelf dan wel weer uitstekend. De sex was weldadig, ze is gepassioneerd en werkt zich (ons) in het zweet. Het uitzicht op haar bilpartij is onweerstaanbaar en ik verschoot voor mijn doen snel mijn kruid. Balen, want dan is het feest meestal afgelopen. Even uitpuffen en maar kijken waar het vervolg ons brengt. Wat schetste echter mijn verbazing toen ze uit zichzelf aanstalten maakte en er nog een rustige twee ronde uitgooide. Serieus waar voor het geld.

Concluderend was het een goede ervaring. Ik zou hopen dat ze voortaan gelegenheid tot douchen biedt en PZC is toch echt een must.
 
Concluderend was het een goede ervaring. Ik zou hopen dat ze voortaan gelegenheid tot douchen biedt en PZC is toch echt een must.

Ook bezocht, nu wel een douche die ik kon gebruiken.
Locatie is even achter Hollands Spoor.

Ze is er nog tot begin volgende week, en daarna elders in Europa.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8618566-natasha
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Inmiddels zit Natasha in Groningen en aangezien het al weer enige tijd geleden was dat ik bij een mulatto latina dame ben geweest, deze dame bezocht.
De dame is in het echt minstens zo mooi als op de foto's. Vanaf het moment van aankomst is ze erg enthousiast.
Pijpen was inderdaad met condoom, dat was het mindere, maar het pijpen zelf was ook bij mij prima. De seks was erg goed. Na de eerste ronde nog wat gestoeid en veel gezoen op bed.

Communicatie verliep inderdaad met 3 woorden Engels en 5 woorden Spaans.

Het weggaan was lastig, want nadat ik me net had aangekleed ging ze twerkend in de hoek staan en heb ik nog even serieus overwogen om nog eens 100 euro stuk te slaan. Wat ik had begrepen is dat ze tot dinsdag in Nederland blijft en dan weer vertrekt. In November zou ze dan weer terug komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan