Onlangs een leuke date gehad met deze schoonheid.
Afspreken ging vlot via whatsapp, makkelijk te bereiken locatie en makkelijk om te parkeren in de buurt.
Ze vroeg om niet aan te bellen, om de buren niet lastig te vallen. Ze heeft het volgens mij druk, want ze laat de deur op een kiertje staan om niet te veel geluid te maken in de gang.
Natasha is een lieve dame, zeer leuk om mee te praten, je voelt je er direct bij op je gemak. Bij binnenkomst direct een kus op de mond. Zoals in eerdere recensies door anderen vermeld werd is ze zeer sympathiek. Ze heeft een prachtlichaam met super mooie borsten, waar ik uitgebreid mee gespeeld heb.
ze vraagt wat je graag doet, en geeft haar volle aandacht. Toen haar telefoon rinkelde ging ze direct het geluid afzetten om niet verder gestoord te worden.
na wat teasen en zoenen op bed beland, waar ze me overal wat kuste en streelde, ondertussen mijn jongeheer strelend, waarna ze vroeg om haar borsten tegen elkaar te duwen en ze mijn pik er door liet glijden. Ik zei dat ik zeer graag befte, wat ik vervolgens ook deed. Ze genoot er duidelijk van, maar liet het niet te lang toe. Ik denk dat ze niet wou klaarkomen omdat ze nog wat klanten na mij had. Pijpen deed ze met condoom, maar het condoom ging enkel over de eikel. Ze nam hem tot diep in haar keel enkele keren en likte de schacht en ballen. Toch wel de betere pijpbeurt met condoom. Even in 69 gelegen, maar het werd haar te gevoelig precies want ze kronkelde nogal en draaide zich snel terug om. Ze vroeg hoe ik het wou doen. Ik zei dat ik haar graag on top had, en daarna wou ik haar op haar rug leggen met benen in de lucht. Dat zinde haar wel. Jammer genoeg niet zover geraakt. Terwijl ze me vol enthousiasme bereed, soms zacht soms hard, voelde ik het zaad opborrelen. Ik maande haar aan wat te minderen, maar ze zag dat ik op het randje zat dus deed nog wat snelle stoten, dan pijpte ze me snel klaar. Het was een heerlijk orgasme, maar te snel naar mijn zin. Nog even wat nagepraat, wat gezoend (ze kan heerlijk tongzoenen) en na exact 30min stond ik op straat. Toch wel wat tekens dat ze na mij nog klanten had, waardoor ze haar krachten en orgasme nog wilde sparen denk ik.
Al bij al een leuke afspraak, ze is een leuke meid die er prachtig uitziet.
Minpuntjes: ondanks dat ze zeer attent was voelde ik me toch een beetje als nummer zoveel, haar kreuntjes waren wat overdreven en ze zag de mogelijkheid om de daad zelf wat korter te houden dus deed ze dat.
Ik denk dat ik zeker nog wel eens terug ga, maar dan voor een uurtje, waarbij ik het tempo zelf wat bepaal.