Voormalig lid 11358
Wandelaar
- 37
- 07/05/22
- 7
Ben er 3 maal bijgeweest ,de enige van wie ik tot nu toe 99 % zeker ben dat ze er zelf van genietDe foto's van de advertentie komen overeen met de dame die ontvangt. Lichaamsbouw is sportief maar met de juiste vrouwelijke vormen. Het is ook een spontane dame die het engels goed beheerd en het dus makkelijk is een gesprek met aan te gaan. Haar gevoel voor humor is aanstekelijk.
Ze ontvangt meestal in een mooi lingerie setje met witte doorschijnde kimono over. Ze beheerst ook de kunst om je, je direct op uw gemak te voelen bij haar eens je binnen bent. Met een kleine striptaese en wat zoenen brengt ze je dan ook direct in de stemming. De sensuele erotische massage die ze aanbiedt als start is echt opwindend. Body to body en ze weet alle plekjes te vinden om het warm te maken. Blowjob is rustig maar fijn, past wel bij haar opbouw. Laat haar ook wel likken en is zeer hygienisch en verwacht dit van ons dan ook. Het intieme gedeelde varieert van zacht tot wat harder. Maar wel zalig om te zien hoe ze er meestal zelf van geniet. De relaxerende massage die ze achter geeft, mag er ook zijn. Ze weet wat ze doet.
Kortom een perfecte GFE die ze aanbiedt.
Ze ontvangt op verschillende plaatsen als ze hier is. Maar wel meestal in mooie locaties afhankelijk van wat er beschikbaar is. Dus haar plaatsen onder Brugge of Antwerpen is moeilijk
Zoals je wel zult merken was het niet de eerste keer dat ik deze daze bezoek. En moet zeggen dat ik nog nooit teleurgesteld naar buiten gegaan. Heb lang getwijfeld of ik er een review over zou maken. Maar bij deze dan toch gedaan.
Prachtlichaam , en niets fake
plezier van binnenkomst tot het einde (pijpen erg goed maar niet echt diep maar nu ben ik al aan het muggenziften)
Echte mooie naturelle borsten ,kwam bij de 2e bezoek al squirtend klaar (verschoot een beetje, eerste ervaring daarmee) ,ze zei dat dit niet zoveel gebeurt
Als ze terug in Belgie is dan ziet ze me weer