Recensie Natasha, Antwerpen (vh Brugge) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Yoopie je valt beetje door mand en het begint afgezaagd te worden. Stop eens met negatief te doen and get a life.
Begrijp je niet. Kom nog heel veel bij haar en is erg goed tijdens onze dates. Soms n rafelrandje maar kan toch? Niks negatief. Kritisch blijven is goed toch?
Lijkt met je diverse reacties of je persoonlijke belang hebt.

Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
200
Na zoveel reacties hier, vanochtend besloten om haar te bezoeken.
ze was net online en heb haar ineens gebeld om een uurtje erna haar te ontmoeten. Heb het me niet beklaagd.
Topvrouw, als de klik er is ben je een gelukkig man.
Ze is hier voor 10 dagen, daarna gaat ze terug naar huis. Dus snel zijn is de boodschap.

Na lange tijd toch nog eens langs geweest bij natasha. Wat blijft ze toch 1 van de uitzonderingen als dvp. Was bijna vergeten hoe een prachtig naturel lichaam ze had. En nog altijd een uitstekende date dat je met haar beleeft. Blijft toch een toppertje

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
180
In 1 woord: Wauuuwwwwwww
Wat een fantastische vrouw. Ik heb nog nooit zo een erotische dame ontmoet.
Ze ontving deze week in Mechelen maar ze vertrok alweer vandaag terug richting Spanje. Ze had een pracht van een appartement gehuurd in de buurt van de Leuvense Vaart. Ik hoop dat ze snel terugkeert naar België want ze heeft er een fan bij.
Zachte ontvangst met een striptease waarin haar mocht helpen ontkleden. Hierna even opfrissen in de badkamer om dan richting bed te gaan. Daar wees ze me om te gaan liggen waar ze me een fantastische bodymassage en massage gaf. De nodige olie en ze nam alles onder de hand. Ze deed het zo erotisch dat je er super opgewonden van werd. Ze vingerde zelf even de anus, de ballen, alles.
Daarna moest ik me omdraaien en begon ze met haar borsten vol olie over mijn penis te glijden. Tussen de borsten. Heerlijk want ze heeft natuurlijke cup en een fantastisch lichaam. Ze is een fitness coach.
Hierna mocht ik haar plezieren waarbij ze erg genoot. Ze werd erg nat maar squirten deed ze niet echt. Ineens moest ik in 69 liggen waar ze me heel begon te pijpen.
Hierna kwam ze op me rijden en ik weet niet hoe ze het deed maar ze spande haar spieren vanonder waardoor ze me extra stimuleerde. Heerlijk gewoon.
Hierna nog samen een warme douche om de olie te verwijderen en ze zeepte me in terwijl ik haar prachtig lichaam mocht inzepen.
Echt waar. Top gewoon.

Ze kloeg wel van meerdere heren die een afspraak hadden gemaakt en niet zijn komen opdagen. Zonde want deze prachtvrouw laat je niet zomaar staan. Dat stak ze wel wat tegen waardoor ze twijfelde aan Mechelen. Zonde.
Maar ze ging me informeren als ze terug was.

Terug
Bovenaan Onderaan