- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/6199418-natasha
- Totale kosten (in euro)
- 300
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Vrijdag een week geleden een afspraak gehad met deze dame. Contact was makkelijk gemaakt, zij vroeg om een videochat via whatsapp, uiteraard daaraan voldaan (scheelt mij ook verrassingen). Is overigens idd de dame van de foto's. Straat is makkelijk te vinden, voor de woning zelf had ik nog wat aanwijzingen van haar nodig.
Eenmaal binnen staat daar een pracht van een meid, atletisch lichaam, leuk snoetje, en een stel mooie borsten (geen siliconen). Haar engels is zeer behoorlijk, dus ern praatje was snel gemaakt.
Helaas wilde het met het echte contact toch niet zo vlotten Telefonisch had ik gevraagd naar de mogelijkheden vwb zoenen/tongzoenen, maar nadat ik bij de begroeting al een poging had gedaan om verder te gaan dan een knuffel/3 kussen, wendde zij zich af. Ook later bij het spel op het bed weer hetzelfde.
Technisch was het allemaal prima, maar de vonk ontbrak. Anaal had zij overigens eerst haar bedenkingen bij, maar dat ging uiteindelijk prima. Vooral bij doggy genoten van het uitzicht, want ze heeft een magnifiek kontje. Afgemaakt in missio, daarna nog samen op het bed nagebabbeld over van alles en nog wat.
Had toen een betere klik met haar dan tijdens de seks...
Herhalingsgevaar helaas klein, want ondanks dat het een prachtige meid is was er zoals gezegd geen klik.
Eenmaal binnen staat daar een pracht van een meid, atletisch lichaam, leuk snoetje, en een stel mooie borsten (geen siliconen). Haar engels is zeer behoorlijk, dus ern praatje was snel gemaakt.
Helaas wilde het met het echte contact toch niet zo vlotten Telefonisch had ik gevraagd naar de mogelijkheden vwb zoenen/tongzoenen, maar nadat ik bij de begroeting al een poging had gedaan om verder te gaan dan een knuffel/3 kussen, wendde zij zich af. Ook later bij het spel op het bed weer hetzelfde.
Technisch was het allemaal prima, maar de vonk ontbrak. Anaal had zij overigens eerst haar bedenkingen bij, maar dat ging uiteindelijk prima. Vooral bij doggy genoten van het uitzicht, want ze heeft een magnifiek kontje. Afgemaakt in missio, daarna nog samen op het bed nagebabbeld over van alles en nog wat.
Had toen een betere klik met haar dan tijdens de seks...
Herhalingsgevaar helaas klein, want ondanks dat het een prachtige meid is was er zoals gezegd geen klik.
Laatst bewerkt door een moderator: