Discoveryman
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/1021186-natascha
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Laatst een heerlijke date met Natascha gehad, na een belletje het adres gekregen en bij aankomst even bellen (Nijmegen - Dukenburg), ze stond in lingerie in de deur opening. Bij binnenkomst een lekkere kus en naar de kamer.
Daar de financiële afhandeling gedaan en even snel opgefrist in de douche. In het pand is maar 1 douche en je moet daarvoor wel over de centrale hal sprinten
Eerst wat voorspel waardoor ik mega geil werd. Natascha heeft mij heerlijk en diep gepijpt, zo geil. Daarna is ze bovenop mij geklommen en liet ze hem in haar natte kutje glijden. Na een aantal standjes en heerlijk klaar gekomen te zijn nog even op bed gerelaxt en gebabbeld over de vele files die dag.
Al met al een geile, mooie en lieve dame met een hoge drive aan.
Daar de financiële afhandeling gedaan en even snel opgefrist in de douche. In het pand is maar 1 douche en je moet daarvoor wel over de centrale hal sprinten
Eerst wat voorspel waardoor ik mega geil werd. Natascha heeft mij heerlijk en diep gepijpt, zo geil. Daarna is ze bovenop mij geklommen en liet ze hem in haar natte kutje glijden. Na een aantal standjes en heerlijk klaar gekomen te zijn nog even op bed gerelaxt en gebabbeld over de vele files die dag.
Al met al een geile, mooie en lieve dame met een hoge drive aan.