Dus had ik het toch goed begrepen en blijft ze nog deze week en vannaf volgende week denk ik 14 dagen vakantie
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenis gent stamcafe topic geen betere topic om zo'n algemene vraag te stellen ipv in natalie haar topic specifiek?Nathalie (Vanderdonckdoorgang Open gedeelte - buiten beschouwing gelaten zijn al mijn onderstaande goede ervaringen (nachtshifts) - al dan niet tijdelijk en om diverse redenen - weg uit de Rosse Buurt te Gent.
Antonia Schepenenvijverstraat 23/3 (onverwacht niet meer gezien op vrijdag 30/07..., reageert niet meer op sms)
Anna bar Navy 2 middelste raam (is boos op mij en gunt mij geen blik meer sinds ze me - vermoedelijk - zag binnen gaan bij Alexandra)
Vanessa Schepenenvijverstraat 19A /2 (wellicht definitief weg al weet je nooit met haar)
Alexandra Schepenenvijverstraat bar Vogue 21/3 (verlof)
Kan iemand mij een goed advies geven in de Rosse Buurt Gent (liefst dame nachshift aub + graag straat, huis en vensternummer als het kan: nummering zie plattegrondsplan Rosse Buurt Ghent)
Hartelijk dank Dorisday.
denk dat ze het zelf niet zeker weet toen ze tweemaal verschillende dingen zei tegen verschillende mensenDus had ik het toch goed begrepen en blijft ze nog deze week en vannaf volgende week denk ik 14 dagen vakantie