Recensie Natalie, Lanaken 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pat13

Wandelaar
26
18/01/24
16
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4044708-natalie
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een lieve meid, komt wat onzeker over maar gaat er helemaal voor.
Waarschuwing: Kijk niet te diep in haar ogen... ze zijn betoverend 😉
Ze ontvangt in een bekende locatie, discreet en met een ruime parkeermogelijkheid.

Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Zware teleurstelling bij Natalie. Om er te geraken moet je een halve kilometer te voet door een aftands bungalowpark. Op een bepaalde plek was de straat volledig overstroomd en kon ik niet anders dan door het water te waden. Leuk. Degene die de deur van het chalet opendeed is wel degelijk 'Natalie', maar zonder make-up, juiste belichting en met haar haar opgestoken zag ze er toch maar heel gewoontjes uit.
Ook de sex was zeer matig: ze tongzoent niet, en ze pijpte niet zonder condoom. Nochtans ben ik een zeer propere jongen ;) Absoluut geen herhalingsgevaar dus.

Zware teleurstelling bij Natalie. Om er te geraken moet je een halve kilometer te voet door een aftands bungalowpark. Op een bepaalde plek was de straat volledig overstroomd en kon ik niet anders dan door het water te waden. Leuk. Degene die de deur van het chalet opendeed is wel degelijk 'Natalie', maar zonder make-up, juiste belichting en met haar haar opgestoken zag ze er toch maar heel gewoontjes uit.
Ook de sex was zeer matig: ze tongzoent niet, en ze pijpte niet zonder condoom. Nochtans ben ik een zeer propere jongen ;) Absoluut geen herhalingsgevaar dus.
Ben je dan echt bij de juiste geweest. Ze ontvangt niet in een bungalowpark hoor.
Pijpen zonder condoom was helemaal geen enkel probleem

Ben 2x bij haar geweest, gewoon in een huis in Lanaken, met een ruime openbare parkeerplaats ervoor. Zeker niet in een park. Denk toch echt dat je de verkeerde meid voor je hebt.

Nee hoor, het was wel degelijk Natalie, ik herkende ze van de foto's. Ze ontvangt deze week in een bungalowpark.
Jammer dat je een slechte ervaring met haar hebt gehad. Voor mij was ze een schatje, daarom 2x achter elkaar bij haar langs geweest. Als ze in een bungalowpark was dan had ik me meteen omgedraaid. Maar 2 keer is wel voldoende geweest :p

Jammer dat je een slechte ervaring met haar hebt gehad. Voor mij was ze een schatje, daarom 2x achter elkaar bij haar langs geweest. Als ze in een bungalowpark was dan had ik me meteen omgedraaid. Maar 2 keer is wel voldoende geweest :p
Wat wel grappig was: een grote mand bomvol condooms naast het bed. Zeer romantisch, not 🫣

Terug
Bovenaan Onderaan