Wandelwandel
Vaste klant
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.huizesandra.nl/dame/natalie/
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Was bij deze dame 2 wkn geleden toen ze net begonnen was. Ex- russisch supermodel. Half italiaans zei ze. Heel enthousiast en goeie klik. Echt verbaasd over haar inzet. Meestal is deze type dames meer arrogant, maar zij is erg lief en makes you feel you're wanted als je snap wat ik bedoel.
Inzet is dus super, pijpen doet ze goed, gevarieerd. Heck ze was al begonnen op haar knieen naast de douchecabine toen ik net klaar was met douchen. Intiem doet ze met veel passie, wellicht wel fake gekreund, maar door de klik voelt het alsnog fantastisch.
Haar lichaam is nog wel ok ondanks leeftijd.
Als je haar ziet dan geloof je wel dat ze 10 jaar terug waarschijnlijk een topmodel was geweest. Ze is nu begin 30 dus is haar glory days wellicht voorbij maar ik dacht echt in het begin dat ze jonger was.
Daar beneden super fris en had haar ook lekker gebeft.
Ze doet helaas niet aan zoenen, wrs toch de enige minpuntje.
Inzet is dus super, pijpen doet ze goed, gevarieerd. Heck ze was al begonnen op haar knieen naast de douchecabine toen ik net klaar was met douchen. Intiem doet ze met veel passie, wellicht wel fake gekreund, maar door de klik voelt het alsnog fantastisch.
Haar lichaam is nog wel ok ondanks leeftijd.
Als je haar ziet dan geloof je wel dat ze 10 jaar terug waarschijnlijk een topmodel was geweest. Ze is nu begin 30 dus is haar glory days wellicht voorbij maar ik dacht echt in het begin dat ze jonger was.
Daar beneden super fris en had haar ook lekker gebeft.
Ze doet helaas niet aan zoenen, wrs toch de enige minpuntje.