Recensie Natalie Dordrecht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

kinkfan

Vaste klant
128
23/01/22
161
34
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/501742-natalie
Totale kosten (in euro)
85
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het is me een raadsel hoe het kan, maar ik kan nergens een recensie over deze dame vinden. Wel een WHEM topic maar ik vind geen recensie.
En dat heeft ze toch niet verdiend.
Ik ken Natalie al een aantal jaren en ben een paar keer bij haar geweest.
Ze is niet meer de jongste, heeft mooie borsten, een vrouwelijk uiterlijk en heeft een lekkere pik die hard wordt.
Vorige week in een opwelling haar geappt en ik kon meteen terecht.
Ze ontving in een net appartement in Dordrecht en we gingen al snel aan de gang, lekker op bed.
De revue passeerden, zoenen, lekker beide pikken tegelijk aftrekken, tegen elkaar aanrijden, wederzijds pijpen.
Al met al een heerlijk half uurtje dat eindigde met een heerlijk orgasme.
Nog even napraten en toen na het douchen naar huis.
Top service, erg betaalbaar en je kunt nog via tikkie betalen ook.
 
Het is me een raadsel hoe het kan, maar ik kan nergens een recensie over deze dame vinden. Wel een WHEM topic maar ik vind geen recensie.
En dat heeft ze toch niet verdiend.
Ik ken Natalie al een aantal jaren en ben een paar keer bij haar geweest.
Ze is niet meer de jongste, heeft mooie borsten, een vrouwelijk uiterlijk en heeft een lekkere pik die hard wordt.
Vorige week in een opwelling haar geappt en ik kon meteen terecht.
Ze ontving in een net appartement in Dordrecht en we gingen al snel aan de gang, lekker op bed.
De revue passeerden, zoenen, lekker beide pikken tegelijk aftrekken, tegen elkaar aanrijden, wederzijds pijpen.
Al met al een heerlijk half uurtje dat eindigde met een heerlijk orgasme.
Nog even napraten en toen na het douchen naar huis.
Top service, erg betaalbaar en je kunt nog via tikkie betalen ook.
Helemaal mee eens. Regelmatig bij haar geweest en haar heerlijke pik op meerdere manieren ontvangen. Ze houdt ook wel van stevig en dat vind ik lekker. Ik kan lekker sletterig zijn bij haar.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
15
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/501742-natalie
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren toch eindelijk kunnen afspreken, en zeker geen spijt van gehad.

Ontvangst is goed, hygiëne dik in orde, wat vaak toch wel veel minder is, hier alles gewoon goed geregeld.
Lekker gespeeld met elkaar, elkaar gepijpt ook in standje 69 wat toch wel lekker blijft.
Ze heeft mijn pik bereden door op mij te komen zitten, wat echt lekker was.
Vervolgens heeft ze mij rustig aan gefist door veel glijmiddel en rustig aan steeds iets dieper te gaan.
Ik zeg alles helemaal top, deze trans ziet er gewoon beter uit als op de foto's.
Borsten zijn ook echt en niet van die harde nep tieten, nee echt lekker om ook mee te spelen.
Ik zeg, hier gewoon binnenkort weer terug, lekker kunnen douche en totaal geen tijdsdruk.
Dit voor 130,- voor een uurtje, waar vind je dit nog.
 
Ik ben al een paar keer bij haar geweest, even snel douchen lekker tongen en tegen mekaar opgeilen. Ze pijpt je zonder en weet precies hoe en wanneer ze het hoogtepunt moet uitstellen, meerdere standjes bij haar en heerlijk klaargekomen.even wat gekletst nog wat gezoend en vervolgens trok ze mij nog een keer lekker stevig af. Ze vind het lekker als je stevig aan haar borsten likt en zuigt. Bovendien ziet ze er ook nog goed uit, beter als op de foto's. Ze heeft ook telkens andere sexy lingerie aan. Kortom een aantrekkelijke dame waar ik hopenlijk nog vaak mee kan afspreken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/501742-natalie
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eerste keer Natalie bezocht. Foto's zijn actueel. Nette woning, schoon, geen andere mensen in huis.
Natalie is heel relaxed, prima contact vooraf. Betalen met Tikkie. Ze heeft mij goed geneukt met haar heerlijke pik, die kan ik wel de hele dag erin hebben. Ben je op zoek naar een grote pik => zoek je geluk elders. Ben je een incidentele anaal fan, dan ben je bij haar prima verzorgd.
Zoenen doet ze wel, maar niet met overgave. Tongzoenen is er niet bij, jammer genoeg.

Ik was de laatste klant, soms heb je geluk dat ze een feestje met je vieren, soms sta je bijtijds buiten. Ik had het laatste, mss was er geen klik.

Maar toch heel tevreden vertrokken, heb bijna alles gedaan wat ik leuk vind, schappelijke prijs, leuke vrouw, schoon lichaam en appartement.
 
Terug
Bovenaan Onderaan