DildoBaggins
Stamgast
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Overig
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/erotische-massage-van-roodharige-tovenares--_7384789
- Totale kosten (in euro)
- 70
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Trap hier niet in collega wandelaars! Foto's en advertentie zien er goed uit, maar de ervaring was echt niks…
Foto's zijn ook echt niet representatief. Tel er maar gerust 10 jaar bij naar mijn mening. Enige pluspuntje was dat ze lekkere borsten had….
Spreekt geen woord Engels of Nederlands, zeer chaotisch, spuit met olie in het rond zonder enige controle (kreeg het zelfs 2x in mn oog)….
Dan de massage….. de slechtste die ik ooit heb meegemaakt. Halfbakken beetje wrijven, btb is bij haar alleen beetje met de borsten…. verder nergens aankomen, maar daar had ik al niet zoveel zin meer in…
Had echt het gevoel dat ik afgewerkt werd op weg naar de volgende klant….
Als echte massageliefhebber was dit echt het slechtste wat ik ooit heb meegemaakt….ze noemt zich een tovenares…. Ik weet niet wat ze toverde, maar bij mij geen effect….
Foto's zijn ook echt niet representatief. Tel er maar gerust 10 jaar bij naar mijn mening. Enige pluspuntje was dat ze lekkere borsten had….
Spreekt geen woord Engels of Nederlands, zeer chaotisch, spuit met olie in het rond zonder enige controle (kreeg het zelfs 2x in mn oog)….
Dan de massage….. de slechtste die ik ooit heb meegemaakt. Halfbakken beetje wrijven, btb is bij haar alleen beetje met de borsten…. verder nergens aankomen, maar daar had ik al niet zoveel zin meer in…
Had echt het gevoel dat ik afgewerkt werd op weg naar de volgende klant….
Als echte massageliefhebber was dit echt het slechtste wat ik ooit heb meegemaakt….ze noemt zich een tovenares…. Ik weet niet wat ze toverde, maar bij mij geen effect….