Recensie Natalia, Schriek 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

VerStappen

Wandelaar
34
13/03/23
35
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/natalia-483
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
"Waar de fuck is Schriek?"

Deze advertentie figureerde al een tijdje op mijn interesselijst, dus toen het agenda plots een gat liet heb ik het er maar op gewaagd. Soms moet er toch *iemand* de eerste zijn om een risico te nemen bij een ongerecenseerde dame.

Afspreken verliep vlot en correct. De ontvangstruimte is schitterend, van de orde van een chique hotelkamer, maar dan in the middle of nowhere. Parking voor de deur, en geen kat die er passeert. m.i. heel discreet, tenzij je natuurlijk letterlijk achter de hoek woont en de buren je auto kennen. Kraaknet, ruim bed, spiegels langs alle kanten, zeer ruimde douchemogelijkheden. (Dit zou eigenlijk ook een categorie met de sterretjes moeten krijgen).

De dame zelf is duidelijk de vrouw van de foto's. Verwacht je uiteraard niet aan een jong veulen, maar wel aan een mooie, mature dame. Type huismoeder waar je wel eens oneerbare gedachten over kan hebben. Ze is erg vriendelijk en stelt je direct op je gemak. Dit is iemand die de job graag doet en dus een erg goede service levert.

Aanrader is de massage: ze bouwt over het uur heen op van een ontspannende massage naar een intiem hoogtepunt. Het pijpen was op haar initiatief met condoom. Ik heb niet naar pmc gevraagd of erover gediscussieerd. Achteraf kan je er nog een fijn gesprek mee voeren, het is een sociale en intelligente vrouw.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-and-sexy-women.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

Deze dame ontvangde vroeger nog in Nevele ook. Een half uurtje voor 100 euro met pzc. Ze kon het heel lekker niet diep en sloppy maar wel lekker, nooit gevoeld dat er een condoom in haar mond zat en plots schoof ze er hem met haar mond over en kwam ze op me zitten. Al een iets oudere dame beetje leeftijd van 40-45 jaar, maar zeker nog de moeite. Ze weet wat ze doet.

Ik ook, zeker om praktische redenen. Ik mis echter enkele elementaire zaken die voor mij voor mij belangrijk zijn en die niet vermeld staan bij de recensiee en daarom wat weigerachtig. Dus voorlopig on hold

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Natalia, Schriek
Charmante dame
Top locatie
Top sevice

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afspreken ging snel en vlot via berichten.
Ontvangt in een erg rustige straat.
Ze was niet onmiddellijk mijn type maar dat kan je voorhebben als je geen gezicht ziet op de foto's. De foto's op RL zijn wel echt en recent.
Propere, grote, stijlvolle dame van rond de 45 jaar (denk ik).
Bij binnenkomst onmiddellijk enkele zoenen en greep ze voorzichtig naar mijn jongeheer :). Toon was gezet.
Teasen doet ze goed. Je krijgt een lapdance terwijl je uitgekleed wordt. Daarna komt ze naakt tegen je jongeheer schuren :).
Tongzoenen doet ze met veel overgave.
Goestig was er wel.
Voor PZC vraagt ze 30 extra, heb ik niet genomen. Beffen en kontlikken (bij haar) is wel inbegrepen.
Pijpen doet ze goed, speciaal is ook dat ze je een condoom kan aandoen zonder dat je het doorhebt.
Ze heeft die in haar mond zitten en als ze begint te pijpen schuift ze die er met haar lippen over, straf werk. Ik dacht dat ze aan het pijpen was zonder, tot ik plots naar beneden keek!
Mocht haar gezicht neuken, vind ik geil.
Ze kwam ook op de rand van het bed liggen, hoofd naar beneden tussen mijn benen en pijpen maar (balletjes werden niet vergeten).
Geneukt in doggy.

Stond op 20 minuten weer buiten maar dat was mijn eigen schuld.
Ze is zeker geen snelle afwerker.
Samengevat.
Weet je echt te bekoren, maar was helemaal mijn type niet.
Vriendelijke dame!
Lekkere sex!

Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Verleden week eens een bezoekje gebracht aan Natalia. Afspraak maken ging vlotjes in het Engels. Wanneer je in de straat bent nog effe bellen voor het huisnummer.
Ze ontvangt in een heel rustige straat.
Toen de deur open ging verscheen er een mooie, niet al te kleine dame, met blonde haren, gekleed in een stijlvol pakje.
De ontvangst was warm en heel spontaan. Onmiddellijk een dikke knuffel en zoen.
In de kamer gekomen kreeg ik een drankje aangeboden en begonnen we heerlijk te tongzoenen.
Bij het maken van de afspraak had ik gevraagd om te starten met een heerlijke, langzaam opbouwende massage.
Al rechtstaand elkaar nog wat zitten teasen, met haar borsten gespeeld en haar tepels lekker in mijn mond genomen.
Dan mij op bed gelegd, klaar voor een zalige massage.
Ze heeft me zeker niet teleurgesteld. Ze start met een harde massage en gaat langzaam over naar een zachte, sensuele, teasende massage.
Ze komt regelmatig eens aan je oor likken, komt met haar borsten in je gezicht. Haar handen glijden regelmatig heel plagend tussen je billen naar je soldaat welke dan al stevig in geef acht staat :)
Ze vond het blijkbaar ook wel lekker om mijn kontgaatje te likken en ik ook natuurlijk :)
Na het omdraaien eerst terug nog wat zitten tongzoenen, beetje met haar clit gespeeld.
Daarna warme olie op mijn buik en begon ze langzaam af te zakken naar meneer soldaat.
Deze kreeg ook wat warme olie over zich en kreeg een lekkere handmassage.
Daarna ging ze met haar mond langzaam naar beneden en nam ze mijn harde knuppel lekker in haar mond en gaf ze mij een zalige pijpbeurt.
Ik wou mij niet snel gewonnen geven maar na een tijdje moest ik mij toch overgeven aan haar pijptalenten.
Nadien nog lekker samen op bed gelegen en wat gekletst.
Zij ziet mij zeker nog terug.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Fisting
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Squirting
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een vluggertje op wandelafstand om niet te vergeten. Mooie locatie, wat donkere kamer - maar hygiëne top. Natte Mie is een mooie vrouw, geen panlatten & met een stel prachtige tienen.
Natalia had alleen maar tijd tussen 13u25 & 14u - dat wist ik vooraf - ik had me dan ook al thuis gedouchd. Ze vloog er meteen in al in de gang met stevig tongzoenen zodra ze mijn frisse mond proefde. Eens het financiele geregeld, 🤑 verloor ze geen tijd, mijn slip vloog uit & ze wou meteen beginnen pijpen. Omdat ze danig onder de indruk was vd dikte van mijn vriend ging er meteen een condoom om kort gepijp & draaide ze zich meteen in doggy met de vraag om haar hard te neuken. Ze wou hem voelen & gaf aan me daarna nog wel een 2de keer hard te pijpen.
Wat ze niet wist, was dat ik thuis al 2x klaar was gekomen 🤪 😝 - dus ik kon lekker doorgaan. Ofwel fake ze echt goed - ofwel was ze echt gelukkig om nog eens goed gevuld te worden. Ze bedankte met stevig zoenen, pzc, heerlijk deepthroat zc & bleef maar gaan. Effe liggen likken in 69 - zij speellend met mijn prostaat... Daarna haar deugddoend laten squirte. & ook daar genoot deze tophoer/topactrice duidelijk van... heel het bed nat, wij & de vloer...
Nog snel samen gaan douchen in de wellness : ja die van 🙃😇 & samen de lakens ververst voor de volgende.
In die periode liet ze weten even uit de ether te moeten gaan. Helaas was het de laatste dag op die locatie
Ze kon niet langer vd black patrones. Dus even geduld, ze komt terug zodra ze een kamer vind in de buurt. Ze wou zeker niet naar Leuven, Aarschot of stad.

Herhalingsgevaar: wees maar zeker dat we elkaar nog eens helpen leeg spuiten!

Zodra ze terug een locatie heeft, komt ze wel terug boven water...
Fisten zeker niet!
Maar ik weet nog niet hoe ik mijn revieuw kan aanpassen :-(. - Hulp welkom.
Zoveel ervaring in revieuws schrijven heb ik nu ook weer niet.
Uiteraard is het een illusie dat in die 30min alles uitgebreid aan bod kwam. Het eene dus wat uitgebreider dan het andere. Het totaalplaatje was dat het moment, een topbeleving voor mezelf.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/natalia-483/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb een bezoek gebracht aan Natalia in Tremelo. Afspreken ging vrij vlot via WA, voor een afspraak de dag erna.

Natalia is lief en vriendelijk en stelt je snel op je gemak. Je krijgt alles wat je op een afspraak als deze zou kunnen wensen.
Ze gaat vlot mee in alles wat je vraagt, neemt ook zelf initiatief en geeft je minstens de indruk dat ze het zelf ook leuk vindt en er niet met tegenzin staat. Dat doet ook veel :).

Bij ontvangst op de kamer pakt ze je meteen vast en begint ze te tongkussen. Na wat kussen toch even onderbroken om het financiële aspect te regelen.
Ze pijpt heel goed met condoom (op mijn vraag, kan zonder voor 30€ extra maar wil ik niet), beffen en 69 geen probleem. Verschillende standjes, veel en enthousiast kussen en tongzoenen. Ook een 2de ronde was geen probleem.
De tijd werd netjes helemaal volgemaakt. De laatste 5 minuutjes hebben we nog wat geknuffeld, gekust en gepraat. Wanneer de tijd om was, ook nog even de mogelijkheid om te douchen.

Een meer dan geslaagde date.

Terug
Bovenaan Onderaan