- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Overig
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Het was druk 13/7/2023 en bijna vakantie dus minder aanbod.
Zag Natalia en maakt een praatje met haar. Ze is mooi en slank en komt uit Milano, Italiie en ze is hier ongeveer 2 maanden.
Ik spreek de taal en het leek me een leuke meid.
Plus zei is hygienisch ingesteld, dat is altijd prima!
Ze begon met pmc, dat was aardig en toen hij strak stond wilde ik neuken. Dus haar slipje ging uit, toen zei ze dat ze haar kutje strak was en maakte een kleine poging en kreeg hem er niet in. Hierna begon ze over de tijd te zeuren en wilde ze me aftrekken want de 15 minuten was al voorbij volgens haar. Ik was net 9 minuten binnen!
Toen begon ze te zeuren dat ik 30 minuten wilde voor 50 euro.
Ik ben heel beleefd gebleven maar ze bleef maar zeuren dat de tijd voorbij was.
Uitendelijk heeft ze geen service verleend, me niet verder afgetrokken en me er uit gewerkt ondanks mijn beleefde bezwaren. Ik blijf altijd een gentleman ofwel uomo gentile.
Maar bij haar zal ik NOOIT meer terug komen.
Dus heren, hierbij ijn ervaring, wees wijs en bespaar je geld en een slechte ervaring. Een echt te mijden meid.
Zag Natalia en maakt een praatje met haar. Ze is mooi en slank en komt uit Milano, Italiie en ze is hier ongeveer 2 maanden.
Ik spreek de taal en het leek me een leuke meid.
Plus zei is hygienisch ingesteld, dat is altijd prima!
Ze begon met pmc, dat was aardig en toen hij strak stond wilde ik neuken. Dus haar slipje ging uit, toen zei ze dat ze haar kutje strak was en maakte een kleine poging en kreeg hem er niet in. Hierna begon ze over de tijd te zeuren en wilde ze me aftrekken want de 15 minuten was al voorbij volgens haar. Ik was net 9 minuten binnen!
Toen begon ze te zeuren dat ik 30 minuten wilde voor 50 euro.
Ik ben heel beleefd gebleven maar ze bleef maar zeuren dat de tijd voorbij was.
Uitendelijk heeft ze geen service verleend, me niet verder afgetrokken en me er uit gewerkt ondanks mijn beleefde bezwaren. Ik blijf altijd een gentleman ofwel uomo gentile.
Maar bij haar zal ik NOOIT meer terug komen.
Dus heren, hierbij ijn ervaring, wees wijs en bespaar je geld en een slechte ervaring. Een echt te mijden meid.