- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Ochtend
- Dag
- Woensdag
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vanmorgen tussen de buien door naar de Geleenstraat gegaan, de noodzaak was hoog. Was van plan om Elisabeth te bezoeken maar zij was er niet. Doorgelopen naar 110p en zag op kamer 6 een lange slanke dame van 30-35 jaar, volgens de recensies die ik heb gelezen moet het Natalia/Editha zijn dacht ik. Gevraagd en ja hoor. Ik kwam binnen met een instapprijs. Nou, het hoeft niet meer te herhalen van wat er allemaal gebeurd is, staat allemaal beschreven op de recensies hier boven. Ik heb nog nooit meegemaakt z'n geile ervaring als deze. Als aanvullingen hiervan, werd mijn hele lichaam inclusief de grote tenen gelikt en gezogen met een trillende tong, ook binnen in mijn oren werden nat gelikt, gezogen, geblazen en er kwamen zacht geluiden van zingende vogels te horen. Mijn oren werden geneukt met haar tong, diep tot bijna de trommelvliezen bereikt. Je kreeg toch wel een lekkere gevoel hiervan. In bed lag zij op haar zij met verspreide benen en ik mocht haar behaarde kut likken en vingeren. Cd erom en begon zij lekker te pijpen, afwisselen met de ballen en een stuk van mijn lul zonder condoom langdurig likken tot ik zelf moest vragen om te neuken. Neuken werd aangemoedigd met alle vieze woorden om zo hard mogelijk te doen. Na het klaarkomen werd verzocht om blijven op haar te liggen, je rug werd een tijdje gestreeld. Daarna op je buik liggen en werd heerlijk gemasseerd, vervolgens vroeg zij of zij je billen mag zacht bijten. Na het wassen kwam zij weer bij mij om een voor een aan te kleden, eerst kijken en vragen wat voor merk ondergoed je hebt, ik heb buitenlandse merken. Kreeg bij afscheid 2 reepjes Russische chocolade mee. Wat een vrouw!