Ik ben ook benieuwd naar Natalia.
Ze heeft haar borsten laten doen en die wil ik maar al te graag uittesten .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerennee nog niet en denk niet dat ze nog komt ik zoek haar ook al een eeuwigheidIemand Natalia al gespot?
hoe weet je dat @Engie dat zou Natalia nooit doen ze was altijd trots op haar borsten en ik vind ze zo mooi naturalIk ben ook benieuwd naar Natalia.
Had ze eind vorige jaar bekend gemaakt bij haar vast klanten.hoe weet je dat @Engie dat zou Natalia nooit doen ze was altijd trots op haar borsten en ik vind ze zo mooi natural
Heel veel dames in de straat laten hun lippen opspuiten. Als één het doet dan volgt de rest.Heel zonde dat ze blijkbaar zo ontevreden zijn met hun uiterlijk..
onbegrijpelijk.
Waar staat ze dan? Ik heb haar gisteren niet gezien.Vandaag weer een bezoekje gebracht bij Natalia. Weer top net als altijd, alleen was zij niet zo vrolijk. Weinig klandizie, ze gaat binnenkort terug naar Roemenië voor Pasen en vakantie.
Dat is momentëel in bijna alle branches het geval.Hmm.. dat weinig klandizie hoorde ik gister ook al van een andere dame
Zondag gezien op 7 k2Niet gezien? Waar staat zij dan?
Gister ook gespot op 7k2.Zondag gezien op 7 k2
schrijf je nog een mooie review broeder alvast bedanktZij vraagt ook 50 euro. Gisteren was ik gelijk op pad gegaan haha..