Ondanks dat ik me niet al te positieve recensies over Nattalia herinnerde op hookers, vond ik haar uiterlijk zo aantrekkelijk dat ik wel bij haar ben langsgeweest.
Ze ontving in het westen van Amsterdam, in een modern appartementencomplex. Gratis parkeren in de buurt. Het appartement was prima in orde.
Op het afgesproken tijdstip reageerde ze niet meer mijn app en 2 telefoontjes. Ik zat al te kijken naar een andere dame toen ze na zo'n 15 minuten appte en belde. Dat was eigenlijk al een red flag. Toch naar haar toe gegaan.
Nattalia is de dame van de foto's, hoewel wel wat ouder (iets over 35 denk ik) en donkerder. Maar nog steeds een sexbomb (om met Tom Jones te spreken). Ze was ook vriendelijk, dus ik dacht, dat wordt een prima uur. Bij de betaling merkte ze op dat voor €150 per uur ik niet alle opties van het menu zou krijgen, maar voor €50 erbij wel (pzc, beffen, zoenen). Ik had dit natuurlijk van te voren kunnen vragen, maar eigenlijk had ik daar al rekening mee gehouden omdat vrouwen met zo'n uiterlijk niet vaak alles voor €150 per uur aanbieden. Dus nog €50 betaald.
Helaas waren de diensten die volgden allemaal kort, en was ze er toch vooral op gericht meer geld te vragen. Zoenen was beperkt, en ik geloof dat onze tongen elkaar maar 1 keer aangeraakt hebben. Pijpen zonder was wel goed en diep, maar kort (wel 2 keer). Van beffen en rimmen kon ze wel echt genieten en dat was het enige dat niet kort duurde, hoewel haar aansporingen zoals "yeah, lick by clit baby", "lick it good" en "you lick like a professional" op mij wat overdreven overkwamen (je zou zo maar denken dat je in een nummer van Salt-N-Pepa bent terecht gekomen) … ik weet vaak wel of een vrouw er wel of niet van geniet. Cowgirl duurde ook maar kort. Vervolgen op haar buik gedraaid en achterlangs genomen en gekomen (fantastische billen). Nu zou je kunnen denken, dat klinkt toch prima … je mag ook overal aanzitten (borsten, clit, billen), maar de passie of echte inzet was afwezig.
Na deze ronde volgende een massage die best wel ok was, maar ook voelde als het begin van het einde (van mijn bezoek). Dat gevoel bleek te kloppen want Nattalia vroeg nog 'ns €50 voor een 2e ronde. Ondanks herhaalde suggesties van haar kant ("I can see you are so horny baby") heb ik dat beleefd geweigerd. Ik heb nog wel - tevergeefs - geprobeerd haar te overtuigen dat een 2e ronde in de €200 begrepen zit. Ik bespaar de lezer maar haar kletspraat waarom het wel terecht was dat ze een extra €50 vroeg. Voor €250 verwacht ik echt wel meer inzet.
Al met al was ik na 45 minuten weer buiten (dus wel voor 1 uur betaald). En ondanks de positieve punten (uiterlijk, vriendelijk, pijpen, beffen, je mag overal aanzitten) heb ik aan het bezoek toch een lichte kater overgehouden (geen of amper (tong)zoenen, geen fysieke inzet en geen passie, geen 2e ronde). Ik ga zelf zeker niet terug en kan haar ook niet aanraden (misschien als je voor 30 minuten gaat en alleen maar wilt beffen, maar dan betaal je wel €150).