Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZeker 1 van de beste. De enige dame bij wie ik boven mijn budget ben gegaan. Maar het was het zeker waard.Na vele recensies te hebben gelezen is Natalia terug en dit was zeker mijn beste ervaring. Bedankt voor jullie recensies anders had ik deze schoonheid nooit ontmoet.
Ze zegt zelf D en anderen zeggen idd C en een enkeling B. C lijkt een mooie middenweg.Ik zie verschillende cup maten in de recensies. Van cup B en sommige zeggen C.
Zijn ze nu van siliconen?
Wat een apart verhaal dit. Ben er ook eens geweest en afgaande op wat ik heb meegemaakt en ervaring van anderen leek mij Natalia juist een vrij punctuele en correcte dame. Dus dit is wel rare actie. Of zou het juist komen doordat ze nu veel succes heeft, zodat het makkelijker is om klanten last minute af te zeggen omdat er genoeg klandizie is? Dit soort verhalen gaan ook rond bij andere toppers als Angela en Iris/Saartje.Vandaag deze dame willen bezoeken. Twee jaar geleden heb ik haar al tweemaal bezocht. Was prima bevallen, maar niet voor de huidige prijs. Vanwege het tekort aan vrouwen die bij mij in de smaken vallen, toch besloten deze dame een bericht te versturen. Ze is zoals altijd erg vriendelijk.
In 10 dagen tijd hebben wij twee keer afgesproken en beide keren werden door de dame op het laatste moment afgezegd.
Vandaag is het toch eindelijk gelukt om weer met haar af te spreken. Taxi besteld en er heen gegaan. Via Whatsapp vraagt de dame tijdens de taxirit of ik er bijna ben. Op het moment dat ik via Whatsapp aangeef dat ik er bijna ben, blokkeert zij mij (zoals op de afbeelding te zien is). Wat de reden daarvoor is, is mij onduidelijk.
Tijdens het geringe contact dat ik met haar heb gehad, heb ik haar met alle respect behandeld en haar geen aanleiding te gegeven tot deze actie. Ik meen mij te herinneren dit ook gelezen te hebben onder haar Kinky reviews, toen legde zij ook de schuld bij de verschillende mannen. Inmiddels heeft zij besloten alle reviews van haar Kinky profiel te verwijderen.
Wees gewaarschuwd.