Natacha is back !
Begin 2018 pendelde deze schone enkele maanden tussen Lamazonia en een privé in Limburg.
De foto's waarmee ze nu adverteert zijn slecht. Daar zou ik toch niet op afkomen.
In 2018 adverteerde ze wel met hele mooie foto's (met een gitaar tussen de benen)
De Natacha van de huidige foto's vind ik niet knap.
Maar als ze live voor je neus staat, wow wat een lekker (gleuf)dier !
Haar boobies zijn wel opgevuld en blijkbaar stonden de siliconen in reclame want daar heeft ze toch wel iets mee overdreven.
Te grote borsten vind ik lelijk, maar bij haar niet.
Piercing in de tepeltjes.
Grote tattoo op haar onderbuik. Ben ik ook geen fan van, maar opnieuw bij haar toch niet lelijk.
In 2018 had ze nog blokjes op haar tanden. Die zijn ondertussen gelukkig weg en je hebt nu een orthodentisch correct meisje.
Ook een heel vriendelijk, sympathiek meisje, leuk snoetje (zeker als ze lacht).
De beste sex vind ik nog altijd als je een meisje hebt met wie het klikt, en met haar klikt het.
Pzc, tz, laat zich likken, clitje dat je lekker naar binnen kan zuigen.
Financiële experts zeggen dat je in tijden van hoge inflatie maar beter je geld uitgeeft ipv het op een spaarboekje te zetten.
Wel, dankzij Natacha zal dat rap opgelost zijn voor mij.
Ik ben een fan.
Begin 2018 pendelde deze schone enkele maanden tussen Lamazonia en een privé in Limburg.
De foto's waarmee ze nu adverteert zijn slecht. Daar zou ik toch niet op afkomen.
In 2018 adverteerde ze wel met hele mooie foto's (met een gitaar tussen de benen)
De Natacha van de huidige foto's vind ik niet knap.
Maar als ze live voor je neus staat, wow wat een lekker (gleuf)dier !
Haar boobies zijn wel opgevuld en blijkbaar stonden de siliconen in reclame want daar heeft ze toch wel iets mee overdreven.
Te grote borsten vind ik lelijk, maar bij haar niet.
Piercing in de tepeltjes.
Grote tattoo op haar onderbuik. Ben ik ook geen fan van, maar opnieuw bij haar toch niet lelijk.
In 2018 had ze nog blokjes op haar tanden. Die zijn ondertussen gelukkig weg en je hebt nu een orthodentisch correct meisje.
Ook een heel vriendelijk, sympathiek meisje, leuk snoetje (zeker als ze lacht).
De beste sex vind ik nog altijd als je een meisje hebt met wie het klikt, en met haar klikt het.
Pzc, tz, laat zich likken, clitje dat je lekker naar binnen kan zuigen.
Financiële experts zeggen dat je in tijden van hoge inflatie maar beter je geld uitgeeft ipv het op een spaarboekje te zetten.
Wel, dankzij Natacha zal dat rap opgelost zijn voor mij.
Ik ben een fan.