Recensie Nata, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nonalobi

Newbie
16
26/08/24
37
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9931833-nata
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Paar dagen geleden langs deze dame geweest.

Normaal gesproken ga ik pas langs een dame, wanneer ze is besproken op deze forum.
De reviews op kinky neem ik altijd met een korreltje zout, maar genoeg vertrouwen om langs te gaan.

Ja, het is de dame van de foto. In het echt helaas wat minder mooi. Lichaam is prachtig. Klein dame met een mooie b-cup en een klein rond kontje.
Gezicht vond ik toch wat minder.

Ontvangt in het centrum van Amsterdam in een prima appartement. Rustige introverte dame. Bj was zachtjes en sex was goed.
Zoenen prima. Tong met puntje. Wel lekker strak beneden. Voor mij geen herhalingsgevaar, omdat de klik gewoon ontbrak.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9931833-nata#photos
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Yasmin had het te druk, dus even de petite dame Nata bezocht als alternatief. De bezoeklocatie is dicht tegen het centrum aan dus voor wandelaars met de auto is parkeren lastig (vooral in de avond).
Nata is een aardige, rustige iets wat afwachtende dame, spreekt prima engels. Douchen vooraf en achteraf mogelijk. Eigenlijk komt de review van mijn voorganger heel goed overeen met mijn ervaring (de filter software heeft goed werk afgeleverd betreffende de foto's).
Zelf ben ik meer liefhebber van de 170+ dames (lengte, niet het gewicht) dus een herhaling zit er ook voor mij niet in. Maar ik heb me zeker wel prima vermaakt in missio/doggy en natuurlijk met de 'all time favourite' 69.

Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9931833-nata#photos
Totale kosten (in euro)
450
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb twee uur met Nata doorgebracht, en ze heeft al mijn verwachtingen overtroffen. Ze ziet er precies uit zoals op haar foto's—prachtig mooi en slank, met een fantastisch lichaam en een gladde, perfecte huid. Daarnaast heeft ze een betoverende geur die haar charme nog meer versterkt. Vanaf het moment dat we elkaar ontmoetten, voelde ik me volledig op mijn gemak door de warme en gastvrije sfeer die ze creëert.
Haar vaardigheden zijn echt uitzonderlijk; elk moment voelde natuurlijk en plezierig. Ze heeft een manier om de ervaring zowel opwindend als rustgevend te maken. Haar aandacht voor detail en de oprechte moeite die ze doet om ervoor te zorgen dat ik een geweldige tijd had, waren indrukwekkend.
Als je overweegt haar te ontmoeten, twijfel dan niet—ze is echt een van de besten. Ik kan haar niet genoeg aanbevelen, en ik kijk er nu al naar uit om haar opnieuw te zien!

Laatst bewerkt:
Ik heb twee uur met Nata doorgebracht, en ze heeft al mijn verwachtingen overtroffen. Ze ziet er precies uit zoals op haar foto's—prachtig mooi en slank, met een fantastisch lichaam en een gladde, perfecte huid. Daarnaast heeft ze een betoverende geur die haar charme nog meer versterkt. Vanaf het moment dat we elkaar ontmoetten, voelde ik me volledig op mijn gemak door de warme en gastvrije sfeer die ze creëert.
Haar vaardigheden zijn echt uitzonderlijk; elk moment voelde natuurlijk en plezierig. Ze heeft een manier om de ervaring zowel opwindend als rustgevend te maken. Haar aandacht voor detail en de oprechte moeite die ze doet om ervoor te zorgen dat ik een geweldige tijd had, waren indrukwekkend.
Als je overweegt haar te ontmoeten, twijfel dan niet—ze is echt een van de besten. Ik kan haar niet genoeg aanbevelen, en ik kijk er nu al naar uit om haar opnieuw te zien!
Ik denk dat ik haar ga bezoeken je hebt me 100% overtuigd al is het maar om die mooie woorden van je.😜

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan