- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/580660-nat#photos
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Van de week dit, mij niet onbekende massagehuis bezocht. Werd vriendelijk ontvangen, helaas waren er geen kamers vrij maar over een uur weer wel. Van de mij bekende dames was er niet een beschikbaar. Nat zou wel over een uur beschikbaar zijn, dus over een terug. Ondertussen de site bezocht en besloten het te proberen. Was iets te vroeg dus kon eerst nog vrijblijvend kennismaken met Nat en besloot te blijven. Kreeg eerst nog iets te drinken aangeboden in de zitkamer.
Boven volgde het gebruikelijke ritueel waarna we onze naakte lichamen, staande kennis met elkaar lieten maken. Nat is wel iets ouder ( ik ben nog veel ouder (-: ! ) maar heeft een jong meisjes figuur met heerlijke pronte borstjes. Nat vroeg wat ik graag wilde waarop ik heb aangegeven beetje massage met nadruk op teasen... . Kan melden dat ik een heerlijk uur met haar heb gehad met veel body to body en waarbij ze heel goed aanvoelde waar mijn gevoelige plekjes zaten. Na een halfuur was ik de controle dan ook kwijt gevolg een geweldige ontlading ***. Hierna een rustige ontspannings massage gehad en met een paar knuffels afscheid genomen. Ga je niet voor een jonge lotusbloem een aanrader.
Boven volgde het gebruikelijke ritueel waarna we onze naakte lichamen, staande kennis met elkaar lieten maken. Nat is wel iets ouder ( ik ben nog veel ouder (-: ! ) maar heeft een jong meisjes figuur met heerlijke pronte borstjes. Nat vroeg wat ik graag wilde waarop ik heb aangegeven beetje massage met nadruk op teasen... . Kan melden dat ik een heerlijk uur met haar heb gehad met veel body to body en waarbij ze heel goed aanvoelde waar mijn gevoelige plekjes zaten. Na een halfuur was ik de controle dan ook kwijt gevolg een geweldige ontlading ***. Hierna een rustige ontspannings massage gehad en met een paar knuffels afscheid genomen. Ga je niet voor een jonge lotusbloem een aanrader.