Recensie Nastya, Amsterdam 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Harold999

Stamgast
Forumpionier
449
06/07/21
1.258
40
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2623458-nastya
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week deze dame bezocht en dat beviel uitstekend. Ziet er exact uit als op de foto's, wat tegenwoordig een uitzondering lijkt te zijn.
Ze heeft een heel mooi vrouwelijk figuur en is erg lief, bijna verlegen. Ze is best groot, maar haar lichaam is heel strak.
Communicatie vooraf verliep eenvoudig en prettig en alle gemaakte afspraken werden keurig en vol overgave nagekomen,
Voelde me vanaf het moment dat ik binnenkwam op mijn gemak en na kleine kennismaking gingen we rustig over tot het doel van mijn bezoek.
Tongzoenen was heerlijk, pijpen zonder uitstekend en ze genoot oprecht van het beffen, een vingertje erbij was geen probleem. Ook intiem was prima, met haar bovenop.
Ik heb eigenlijk alleen maar positieve dingen te zeggen. Ik denk dat ze meer een type is voor een GFE, maar dat kan uiteraard ook aan mij hebben gelegen. Dat ze zich aan mij aanpaste.
Stapte met een grote grijns weer in mijn auto en hoop haar zeker nog eens te bezoeken.
 
Laatst bewerkt:
Ben ook onlangs bij haar langs geweest ze een jonge meid en idd beetje verlegen, maar doet leuk mee en heeft een hele mooie lichaam als je van wat vollere meiden houdt. Ga haar nog wel vaker bezoeken!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2623458-nastya#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Helaas was ik vandaag weer blind, en ben toch op bezoek gegaan Nastya…
Ik ga jullie gelijk waarschuwen vertrouw alsjeblieft niet op de foto's die je in de advertentie ziet en ook niet op w'app.

Afspraak met haar gemaakt om 21u krijg ik om 20:55 toen ik aangekomen was te horen dat ik nog 20 minuten moest wachten want mevrouw moest van kamer wisselen.
Aangekomen bij haar kamer in het hotel.
Was er niks te zien van een nieuwe en schone kamer…
Daarnaast ziet ze er een beetje uit als de vrouw van Shrek.
Omdat ik aardig geil was toch maar het financiële gedeelte afgerond in de hoop dat er nog een wonder ging gebeuren.
Nu komt het mevrouw zoent als Donald duck lippen op elkaar en met haar hoofd naar voren en naar achter.
Na tien minuten als Donald duck staan te zoenen ging ze over tot het pijpwerk waar ik nog een beetje over te spreken ben.
Ik heb haar een minuut of 2 proberen te beffen maar dit was alles behalve geil en hier zakte me kleine vriend gauw vanaf.
Zij weer pijpen toen ik weer hard was condoom erom heen en heel snel in doggy afgemaakt.

Toen ik ging douche zag ik allemaal remsporen in het toilet… dame heeft vreemde puisjes op haar rug en buik.
Nadat ik klaar was met douche en een gesprek met haar probeerde aan te gaan begreep ze geen engels meer.
Ik mocht mezelf naar buiten laten ze liep niet eens mee.
Kortom geweldige date! Ik raad het jullie allemaal aan hier naar toe te gaan en €200 aan haar te doneren 🤡
 
Als ik de reviews lees en met elkaar vergelijk, dan lijkt het wel alsof ze opeens heel iemand is geworden. Dit komt helaas wel vaker voor dat dames (bookers?) profielen van elkaar 'lenen'.
 
Helaas was ik vandaag weer blind, en ben toch op bezoek gegaan Nastya…
Ik ga jullie gelijk waarschuwen vertrouw alsjeblieft niet op de foto's die je in de advertentie ziet en ook niet op w'app.

Afspraak met haar gemaakt om 21u krijg ik om 20:55 toen ik aangekomen was te horen dat ik nog 20 minuten moest wachten want mevrouw moest van kamer wisselen.
Aangekomen bij haar kamer in het hotel.
Was er niks te zien van een nieuwe en schone kamer…
Daarnaast ziet ze er een beetje uit als de vrouw van Shrek.
Omdat ik aardig geil was toch maar het financiële gedeelte afgerond in de hoop dat er nog een wonder ging gebeuren.
Nu komt het mevrouw zoent als Donald duck lippen op elkaar en met haar hoofd naar voren en naar achter.
Na tien minuten als Donald duck staan te zoenen ging ze over tot het pijpwerk waar ik nog een beetje over te spreken ben.
Ik heb haar een minuut of 2 proberen te beffen maar dit was alles behalve geil en hier zakte me kleine vriend gauw vanaf.
Zij weer pijpen toen ik weer hard was condoom erom heen en heel snel in doggy afgemaakt.

Toen ik ging douche zag ik allemaal remsporen in het toilet… dame heeft vreemde puisjes op haar rug en buik.
Nadat ik klaar was met douche en een gesprek met haar probeerde aan te gaan begreep ze geen engels meer.
Ik mocht mezelf naar buiten laten ze liep niet eens mee.
Kortom geweldige date! Ik raad het jullie allemaal aan hier naar toe te gaan en €200 aan haar te doneren 🤡
Kan het zijn dat je Valeria hebt bezocht? https://www.kinky.nl/advertenties/6455990-valeria#photos

Deze werken samen blijkbaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan