Recensie Naomy, Aalst 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ortega

Wandelaar
58
06/04/22
12
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Cupmaat
E+
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexi-girl-natural-naomy.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze ochtend bij Naomy geweest in Aalst. Ik had nog eens zin in een donkere meid (eigenlijk liefst een Afrikaanse) en deze kwam toch aardig in de buurt. Afspraak gemaakt voor een vluggertje, ging zeer vlot. Ze ontvangt heel discreet aan de rand van Aalst. Op de advertentie stond dat pzc mogelijk was, maar uiteindelijk was het toch met condoom. Daarna geneukt in twee standjes. Ze is wel gewillig en vriendelijk, dus als je een donkere meid wil met zeer grote borsten kan ik ze wel aanraden.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexi-girl-natural-naomy.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag toch maar even de stap gezet richting Naomy. Zij ontvangt momenteel in Lokeren.
Getriggerd door haar ferme borsten wou ik er toch van proeven 😉 Bovendien was het al een hele tijd geleden dat ik nog eens met een zwartje van bil was gegaan. Naomy is redelijk stevig gebouwd maar alles in verhouding. Bovendien een typische ietwat zwaardere poep 😍
Het is een zeer vriendelijke dame die het je naar je wens wil maken. Ik heb het voor een eerste keer zeer basic gehouden, nl. een leuke rugmassage gevolgd door een stevige pijpbeurt. Daarna heb ik even haar heerlijke borsten kunnen kneden en lekker tepelzuigen. Dan opnieuw pijpen en met condoom heeft ze me- op mijn vraag- een goede blowjob gegeven tot het einde.
Op mijn vraag wat er zoal mogelijk was in het toch redelijk hoge prijskaartje voor een half uurtje, leek het me dat er mits het nodige vertrouwen, redelijk veel mogelijk was. Tongzoenen was er spijtig genoeg niet bij. Op mijn vraag liet ze dit in het midden. Op basis van haar reactie vermoed ik dat dit misschien wel kan onder bepaalde omstandigheden.
 
Deze ochtend bij Naomy geweest in Aalst. Ik had nog eens zin in een donkere meid (eigenlijk liefst een Afrikaanse) en deze kwam toch aardig in de buurt. Afspraak gemaakt voor een vluggertje, ging zeer vlot. Ze ontvangt heel discreet aan de rand van Aalst. Op de advertentie stond dat pzc mogelijk was, maar uiteindelijk was het toch met condoom. Daarna geneukt in twee standjes. Ze is wel gewillig en vriendelijk, dus als je een donkere meid wil met zeer grote borsten kan ik ze wel aanraden.
Als ze niet willen Pijpen zonder condoom, moeten ze dat gewoon zeggen, hé. Dat rubbertje verpest toch elke goede beurt :rolleyes:. Dat noemen ze dus lokkertjes ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan