WHEM Naomi, Veenendaal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goede avond medewandelaars, ik kan je vertellen ze is heel vriendelijk. Praat gebrekkig nederlands/Antilliaans door elkaar waardoor ik een spraak verwarring had met haar, geen probleem legde haar uit dat ik eerst lekker gemasseerd wilde worden en dat was wat los wrijven over de rug tot ze je zegt " dlaai ma oem, voeg kant ikke ook lekkah doen, ik lekker op me rug gaan liggen ze kuste me en klein tongetje er bij. Ze gleed eerst met haar titties door me gezicht en masseerde me daarmee een beetje 🤪
Terwijl ze zich liet afgeleiden naar beneden drukte mijn heer bij haar op de hemelpoorten, ze plaagde er een beetje mee en zei oei oei passe wel. Dus ik dacht oke prima past zeker wel en schoof hem door na binnen 🫣 oef dat was niet de bedoeling zei ze ze bromde wat kon er niks van maken en ik bood gelijk mijn excuus aan, heb haar ook gezegd te proberen de taal beter machtig te worden om verwarring te voorkomen. A fijn ze kuste me weer en gleed met haar mond af na beneden en nam hem in de mond, ik vertel je dat ze ongelooflijk sterkt zuigt 😁 stofzuiger is er jaloers op. Zogenaamd diep nemen door haar voorhoofd op je buik te drukken 😂 maar ach zuigen doet ze goed en zonder handen hebben nog heel even 69 gedaan maar omdat ze veel kleiner is dan mij valt dat niet mee 🙈 daarna pakt ze ergens een rubbetje vandaan en wil ze je bereiden, erg lekker kutje heel nat ze weet goed hoe ze daar de spieren moet gebruiken poe poe had niet lang meer nodig wan te had alle hoeken aan de binnenkant gevoeld. Rubbertje vol zei ze 😂 ze trok hem er af rolde hem in een doekje en gooide hem weg, toen ging ze een warm washandje pakken en maakte hem keurig schoon. Erg van genoten, jammer dat het zo ongelijk donker was in huis je kon haar niet heel duidelijk zien.
Al met al ik vond het het geld prima waard ben er 30min geweest ga er nog wel een keer terug maar dan niet meer in de zomermaanden 😅 was erg warm daar binnen.

Gr

In haar ad op Kinky staat dat zij Afrikaans is, het taaltje dat ze vlgs @Wimmel zou spreken lijkt in elk geval niet op (gebrekkig) nlds/antilliaans. Antillianen spreken en verstaan doorgaans heel goed Nlds en maken van de r geen l zoals Chinezen dat meestal doen, laat staan dat er daardoor een spraakverwarring ontstaat....

Terug
Bovenaan Onderaan