Recensie Naomi, Sint-Niklaas 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
760
21/02/22
739
90
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
Fun Fifteen.
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/chcale-chocolade-je-bent-super-meegaand.html
Totale kosten (in euro)
2x150 (elk)
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Weeral een Naomi. Weeral chocolade in de advertentie titel van de dame zelfvermeld. Hoeveel Chocolate Naomies moeten we nog tegen komen in ons leven?
Nu... Meeste choco noamies zijn slanke lookers. Deze niet. Zwaar materiaal. Heb mezelf serieus moeten geil laten worden voor ik mezelf kon overtuigen der te neuken. Maar ze was samen met een vriendin duidelijk trios aan het pushen online. En het was een relatief goedkoop prijsje. 300. 2 dames. 1 uur. Geen condooms. Met sperma. Alles werd gedaan. Ze waren beiden loeihard en hadden geen genade. Uithoudingsvermogen top. Toen Naomi van achter naar voor ging in de line up van mij te nemen moest ik wat te enthousiast geweest zijn want ze kwam klaar terwijl ze teken had gegeven van te stoppen pijpen. Had dat ook gedaan. Beiden haar lul niet aangeraakt. Maar een strelende tong lichtjes over haar ballen en ze ontplofte toch. Ze had het blijkbaar naar haar zin. Nadat ze haar pik gekuisd had weer hard gezogen en na tijdje terug achteraan beginnen neuken. Zover haar aandeel in de ervaring. Afloop verhaal in haar collegas review later. Ik link ze wel.
Was beleefste van de twee en deed haar job uitstekend. Was zeker een hobby en niet werk. Had het aan haar gelegen was ik een kwartier over mijn uur gegaan dan een kwart ervoor gedaan.

Andere kant van het verhaal

Laatst bewerkt:
Deze trans bezocht toen ze in Wachtebeke ontving, grote kloek gebouwde trans met dikke kont en testen waar er sap uit kwam toen er eraan likte en aan zoog, pik max 16 cm werd wel keihard en bleef hard. Lekker strelen tongzoenen elkaar pijpen mij gewillig bare laten nemen heeft wel 45 min door geneukt om uit eindelijk haar zaad in mijn mondje achter te laten. Schade 150€ voor meer dan 60 min.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
16
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/colombiaanse-transbrunette-naomi.html
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb haar ontmoet in Boechout, maar ze meldde dat ze maandag 27 januari naar Brussel zou verhuizen. Ik zie dat ze nu in Etterbeek adverteert. Mijn ervaringen met Naomi waren super positief. Whatsapp communicatie met locatie instructies en verdere afspraken verliepen gemakkelijk. Ze stond op me te wachten toen ik aankwam. Wat een lichaam! Heerlijk groot en stevig. Precies zoals op de foto's bij haar advertentie. Ik kreeg een lekkere tongzoen en belandde toen op bed. In verschillende posities heeft ze me heerlijk geneukt, terwijl ik van haar poppers snoof. Haar pik is niet super groot (16cm?), maar ze weet deze goed te gebruiken. We hebben elkaar wederzijds gepijpt. Toen was het tijd voor mij om haar in die dikke kont te neuken. Maar de aanblik van die kont en Naomi die het condoom bij mij omschoof was voldoende om mij al te laten komen. Toen ik me weer aangekleed had wilde ze nog keer en begon m'n rits open te maken en weer te pijpen. Fantastische service. Nog een colaatje gedronken en toen tevreden vertrokken.
Als je van grote transen houdt dan is NAomi zeker een aanrader.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan