Recensie Naomi, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Heinz

Vaste klant
186
30/09/21
111
7
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1448811-naomi
Na een tijdje geen dames meer bezocht te hebben, had ik deze week weer veel zin om een lekkere latina kont te neuken. Altijd een voorkeur voor de donkere dames gehad en deze nieuwe Naomi kwam als een cadeautje uit de lucht vallen. De avond ervoor even gecheckt qua prijzen. 150 euro voor een uur staat in de advertentie en voor anaal werd een toeslag van 25 euris gevraagd. Tongzoenen staat niet bij de opties, zoenen wel maar nee heb je en ja kun je krijgen dus... Op mijn vraag of er ook getongd kon worden met de verzekering dat ik zo fris als een pas gewassen baby ben, was het antwoord: Yess 😘! Je zou bijna zeggen dat het te mooi is om waar te zijn. Maar goed, Rotterdam is thuishaven dus als het niks zou zijn, laat ik het voor wat het is en ga weg.

Vandaag meldde ik mij op het aangegeven adres en werd binnen gelaten op een keurige ontvangstlocatie in Rotterdam-Zuid. Naomi deed beneden bij de flat de deur voor mij open en op dat moment was ik een gelukkig man. Het meisje van de foto's en ze zag er super lekker uit. Eenmaal boven bleek al snel dat alle communicatie daarvoor via de booker wag gegaan, want Naomi bedient zich van de translate app en wist verder nog van niks. Een uur kost 150 las ik op haar telefoon. Ik zei dat ik voor een uur met anaal kwam en daarop volgde meteen een telefoontje naar de booker. Anaal bleek wel mogelijk met bijbetaling. Ik zei dat ik dat wist en liet haar de chat van de vorige avond zien met de prijs van 175 voor een uurtje met anaal. Ik spreek geen Spaans maar wel vrij goed Portugees en daardoor versta ik wel wat Spaans. Naomi belde nu weer naar de booker en vroeg: 'Is dat alles wat je gevraagd hebt voor een uur met anaal???'
Na wat heen en weer discussie wendde Naomi zich tot mij en zei dat het mogelijk was voor 50 extra en dat het formaat van mijn pik ook een rol speelde. Ik maalde er niet om haar 200 in totaal te geven, want dat is normaal gesproken toch het minimum. Voor de zekerheid vroeg ik of tongzoenen ook wel in het pakket zat. Helaas...alweer ontsteltenis bij Naomi die zei dat zoentjes wel mogelijk waren, maar dat voor een zoen met de tong extra bijbetaald moest worden.

Er zijn momenten dat je als klant al weet dat je beter kunt zeggen je even verder kijkt. Als het bijvoorbeeld om een televisie of een tweedehands auto gaat. Maar bij bezoek aan een prostituee spelen nog een paar factoren een rol. Ik was deze zaterdagmiddag het huis ontvlucht met als reden dat ik een uurtje ging trainen. Op een moment denk je dan, wordt het neuken vandaag of ga ik terug naar huis. 'Hoeveel wil je voor tongzoenen?' vroeg ik. Het antwoord was dat we het gewoon bij 200 konden laten en dat we dan lekkere sex zouden hebben zonder tongzoenen. Dat was voor mij het moment om helemaal af te haken. Als je zo veel signalen krijgt dat een vrouw er geen zin in heeft, doe het dan niet.

Ik had nog een plan B
Zie mijn recensie over Mia

Na mijn bezoek aan Mia las ik nog een appje in 100% NL dat ik volgens Naomi een uur lang anaal wilde neuken en dat zulks voor geen normaal mens vol te houden was. Ik reken mij zelf ook tot de normale mensen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan