Recensie Naomi Pielcanela, Amsterdam 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Naomi heeft mij toegezegd dat ze inderdaad gestopt is. Ze heeft nieuwe uitdagingen waar ze op focust, ander werk dus. En daarin was geen plek voor bekende foto's van haar die op internet staan.

Ze vertelde me dat áls ze nog naar NL komt het slechts voor een paar dagen zal zijn en enkel vaste klanten.

2024 blijkt dan toch een slecht jaar voor de liefhebbers van unieke grote natuurlijke voorgevels. Eerst Femke begin dit jaar gestopt en dan daarna ook Naomi. Een waardige opvolgster heb ik nog niet gevonden ..

Ik weet dat het geen latina is, maar ik kan Sara bij Huize Sandra in Breda van harte aanbevelen. Vorige week nog geweest, en toen ik werd gepijpt terwijl kleine Vale tussen haar cup H borsten lag deed dat me toch wel een beetje denken aan Naomi ;)
 
Naomi heeft mij toegezegd dat ze inderdaad gestopt is. Ze heeft nieuwe uitdagingen waar ze op focust, ander werk dus. En daarin was geen plek voor bekende foto's van haar die op internet staan.

Ze vertelde me dat áls ze nog naar NL komt het slechts voor een paar dagen zal zijn en enkel vaste klanten.



Ik weet dat het geen latina is, maar ik kan Sara bij Huize Sandra in Breda van harte aanbevelen. Vorige week nog geweest, en toen ik werd gepijpt terwijl kleine Vale tussen haar cup H borsten lag deed dat me toch wel een beetje denken aan Naomi ;)
Ik kan Sara in Breda ook van harte aanbevelen. Ik ben ook bij beide dames geweest. Naomi is mooier en stijlvoller. Maar Sara is spontaner en aardiger!
 
Terug
Bovenaan Onderaan