Voormalig lid 7763
Wandelaar
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Speciale kleding verzoek
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 25-30
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 140
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Naar Cristal Privé in Rotterdam. Mooie tent, alles doet verzorgd aan, schoon, douches, knappe dames. Als je toch meer dan 100 gaat uitgeven, vind ik dat belangrijk.
Ter afwisseling van bijvoorbeeld de Doublet in Den Haag, eigenlijk het andere uiterste, met veel leuke Zuid-Amerkaanse types, ook geweldig.
Ik koos voor Naomi, een knappe Thaise, minder slank dan op de foto, niet meer heel jong maar een prachtig lichaam, een zachte huis. Ze is zeer ervaren, laat dat aan alles merken, en voelt goed aan wat je lekker vindt. Als je niet met een speciale wens komt, neemt ze de leiding. Goede massage en speels. Een topuurtje. Ik denk dat ze zeker in is voor speciale wensen. Ga ik haar een volgende keer voorleggen.
Ik weet niet of ze tongzoent, heb het haar deze eerste keer niet gevraagd, niet aan toegekomen.
Ter afwisseling van bijvoorbeeld de Doublet in Den Haag, eigenlijk het andere uiterste, met veel leuke Zuid-Amerkaanse types, ook geweldig.
Ik koos voor Naomi, een knappe Thaise, minder slank dan op de foto, niet meer heel jong maar een prachtig lichaam, een zachte huis. Ze is zeer ervaren, laat dat aan alles merken, en voelt goed aan wat je lekker vindt. Als je niet met een speciale wens komt, neemt ze de leiding. Goede massage en speels. Een topuurtje. Ik denk dat ze zeker in is voor speciale wensen. Ga ik haar een volgende keer voorleggen.
Ik weet niet of ze tongzoent, heb het haar deze eerste keer niet gevraagd, niet aan toegekomen.