Recensie Naomi Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pjotr55

Wandelaar
Forumpionier
27
17/07/21
9
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/erotische-massage-ook-voor-dames-_7365077
Totale kosten (in euro)
€130
Een paar weken geleden contact gezocht met deze dame via Whatsapp. Het contact verliep snel en vriendelijk. Een afspraak gemaakt voor een paar dagen later. Ik volgde al een tijd haar advertentie en de Whem op deze site. Afgaande op de foto's vermoedde ik dat het een dame met Amerikaanse achtergrond was, niets bleek minder waar en is het is duidelijk te horen dat ze uit de buurt van Amsterdam komt .Voor mij is discretie en veiligheid belangrijk maar ook vertrouwen. Best lastig om je dan via WA te melden met foto, omdat ik dan gelijk mijn gegevens aan de dame in kwestie laat zien. Maar gelet op de dingen die voor mij belangrijk zijn, moet je dezelfde waarden ook aanbieden, dus de stap genomen en het is mij zeker niet tegengevallen.

Volgens afspraak heb ik haar laten weten het moment dat ik onderweg ging en volgens de routeplanner zou ik een kwartiertje eerder aankomen. Tijdens de rit kreeg ik door dat dat uitkwam en dat ik mij zou melden als ik voor de deur stond, zodat ze open kon doen als ik er was. Ze heeft twee, zo te horen forse honden, wat aanbellen niet echt discreet maakt :)-), waar je trouwens verder geen last van hebt, ik vermoed, zolang je je netjes gedraagt.

Snel naar boven en gedoucht (alleen) en naar de slaapkamer. Plaats genomen op het bed, alwaar de massage begon op de rug, benen en billen. tijdens de korte BtB voelde ik dat haar huid heerlijk aanvoelt en met haar nagels weet ze je lekker op te winden. Al snel mocht ik mij omdraaien en begon het spel aan de voorkant.

Naomi is duidelijk in wat ze aanbied en wat ze toelaat. Wel aanraken maar nergens in

In haar advertentie schrijft ze dat ze ruime ervaring heeft en dat merk je; het was heerlijk. Ze heeft mij laten genieten en klaarkomen. Daarna gedoucht (alleen) en nog even zitten babbelen alvorens afscheid te nemen .Het is een lieve dame waar je ook goed mee kunt praten.

Ik vond dat we een klik hadden, ik vond het gezellig. Of dat haar professionaliteit is of dat we klik daadwerkelijk hebben ga ik graag de volgende keer verder ervaren.
 
Leuke review Pjotr, had deze dame ook al een tijdje op het oog maar was nog niet helemaal overtuigd aangezien ik hou van natuurlijke borsten. Dat heeft zij volgens mij niet, of wel?

Daarnaast, je hebt 130 euro betaald voor een uur body2body massage? Verder geen extra's?
 
Leuke review Pjotr, had deze dame ook al een tijdje op het oog maar was nog niet helemaal overtuigd aangezien ik hou van natuurlijke borsten. Dat heeft zij volgens mij niet, of wel?

Daarnaast, je hebt 130 euro betaald voor een uur body2body massage? Verder geen extra's?
Heel eerlijk ik heb niet echt gelet of ze al dan niet natuurlijke borsten heeft, het voelde lekker aan en ik denk dat ik helemaal in het moment zat, maar niets staat je in de weg om haar te contacten en het te vragen :cool:

Ze biedt erotische massage en BtB aan en doet geen extremen. Je weet wat voor mij het belangrijkste is en dat was en is ok en daarmee het geld waard,
 
Terug
Bovenaan Onderaan