- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 2,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Pijpen zonder condoom
- Plassex
- Plassex door klant
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3938070-naomi
- Totale kosten (in euro)
- 300
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Lekkere dame / hete eerst Dara. Bezocht vol uur. Mooie dame, leif en mooie echte C cup borsten. na douchen samen op bed beland. lekker haar gelikt schoon poesje. In begin geen vingers in kutje maar wel op klit en poesje. Ze wordt best nat en daarna naast haar gaan staan me laten zuigen terwijl ik haar streelde en likte. Dit werkte erg goed want beide flink geil. Vrij stel in haar beland wel condoom snel eromheen. Doet ze met de mond toch altijd geil. lekker lopen neuken verschillende posities en ondertussen haar kontje lopen strelen en nat gemaakt met speeksel. Dat vind ze erg geil. Duim erin ook goed tijdens neuken. Kwam vrij snel klaar. gaan liggen schoongemaakt en rond twee. Ze pijpte me lekker en streelde me ballen en ster. Lekker. Daarna pik hard en haar opgegeild door haar anus weer te strelen. Ze gaf me glijmiddel aan, en jawel niet lang daarna in missio mijn paal in haar kontje gedwud. NIet erg ervaren maar na een paar minuten volledig in haar kont waarbij ze hard kreunde en haar kutje streelde. Nou 2o minuten lopen neuken en uiteindelijk in doggie hard in haar gekomen. Lekker meid die anaal aan het ontdekken is zoals ze zelf zegt.