Recensie Nancy SixSens, Lemiers 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrijdag de stoute schoenen aangetrokken en een dagje Sixsens gedaan, en jawel, mijn twee oude sloopkogels liep ik een klein uurtje na binnenkomst alweer tegen het lijf. Tijdje geleden dat ik in Sixsens was maar de dames herkenden me onmiddelijk. Natuurlijk kwam de vraag van hun kant al snel, neuken? Tuurlijk! zei ik. Ik twijfelde even over een trio maar heb het toch gedaan en had er zeker geen spijt van!!
Ik had een uurtje vantevoren een blauwe pil gepakt en mijn pik was knijterhard. Dat vonden de dames wel lekker. Uitgebreid tongen met zijn drieen tegelijk, zo geil. Maar al snel zaten de dames met hun mondjes op mijn pik en mijn ballen. Terwijl ze dat deden zat ik met mijn rechterhand Natasha's kont te vingeren en met mijn linker hand Nancy's kutje.
Natasha's kut proefde de vorige keer (anderhalf jaar geleden of zo) naar condooms en daarom had ik geen zin om haar te beffen. Ik heb mijn aandacht meer op Nancy gelegd en haar lekker gebefd en gerimd. Daar genoot ze van want ze begon spontaan te spuiten. Ze legde me uit wat ik moest doen en zo heb ik haar nog een paar keer laten squirten. Toen ben ik haar gaan neuken in missio, terwijl ik om de beurt met haar en met Natascha tongde, en wederom Natascha's kontje vingerde. Tussendoor Natascha even geneukt, toen effe laten en pijpen, en weer door met Nancy neuken, in missio en doggy, terwijl Natscha aan mijn ballen likte!! Nancy werd zo geil dat ze, toen ik mijn pik er uithaalde, ze in mijn gezicht spoot, haha! Daarna nog even lekker laten pijpen door de beide dames waarna we alweer ruim een half uur bezig waren. Het bizarre was dat ik nog niet klaar was gekomen. De dames snapten er niks van! De laatste tijd heb ik veel geneukt en zelf bij deze twee wilde tantes kon ik erg goed controleren om nog niet te komen. Ik heb mijn zaad voor het volgende dvptje bij Sixsens bewaard. Maar, een top ervaring. 120 euries voor een half uurtje met deze twee toppers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan