Thanks. Wel nog 2 laatste dingen over Nancy: heeft ze natuurlijk borsten? Silicone is niet echt mijn ding. Kan je ook vragen of ze kousen aan doet?Kussen en tongzoenen inbegrepen je kan het altijd vragen aan nancy
Laat ons je ervaring weten
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenThanks. Wel nog 2 laatste dingen over Nancy: heeft ze natuurlijk borsten? Silicone is niet echt mijn ding. Kan je ook vragen of ze kousen aan doet?Kussen en tongzoenen inbegrepen je kan het altijd vragen aan nancy
Laat ons je ervaring weten
Ze heeft kleine 100 % natuurlijke borsten. Of ze kousen heeft? Geen idee, alleszins nog nooit gezien, maar vragen staat vrij natuurlijk.Thanks. Wel nog 2 laatste dingen over Nancy: heeft ze natuurlijk borsten? Silicone is niet echt mijn ding. Kan je ook vragen of ze kousen aan doet?
"Team" is wel een groot woord voor Phaitong. Behalve de mamasan werken er bij mijn weten maar 2 dames (Nancy en Ploy). Ik ben alvast benieuwd wat dit team zal brengen.Onlangs nog eens bij Nancy langs geweest. Eerst een kwartiertje heerlijk ontspannen massage, gevolgd door wat teasing. Daarna mocht ik omdraaien. Nancy begon me onmiddellijk te kussen terwijl ik haar mocht vingeren. Toen zakte ze naar beneden en heeft me heerlijk klaargepijpt.
Achteraf wist ze mij te vertellen dat het hele team terug keert naar Thailand en er een nieuw team komt.
Last chance to dance gentlemen
Gisteren nog eens bij Nancy langs geweest terwijl ik toch in de buurt was. Op korte termijn gaat ze zeker niet terug naar Thailand wist ze me te vertellen. Voor wat het waard is, Thaise dames vertellen zoveel ;-)Onlangs nog eens bij Nancy langs geweest. Eerst een kwartiertje heerlijk ontspannen massage, gevolgd door wat teasing. Daarna mocht ik omdraaien. Nancy begon me onmiddellijk te kussen terwijl ik haar mocht vingeren. Toen zakte ze naar beneden en heeft me heerlijk klaargepijpt.
Achteraf wist ze mij te vertellen dat het hele team terug keert naar Thailand en er een nieuw team komt.
Last chance to dance gentlemen
Nancy is in momenteel in Thailand.vorige donderdag wist Sydney mij te vertellen dat het salon overgenomen wordt en dat Nancy niet meet in Elewijt werkt, ze kon of wou niet vertellen waar ze naartoe is.
Heeft iemand meer info?
Schrijf eens een recensie en ik laat het je weten.Is er al iemand bij de nieuwe dame sonja geweest die nu ontvangt op dit adres?