- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Link naar advertentie
- http://www.phaitong.be/
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Had zin in een massage en voor de eerste keer naar Phaitong Thai Massage gegaan. Zijn verhuisd en zitten nu in Elewijt in een locatie waar je makkelijk kan parkeren. Nancy was de eerste dame die zich kwam voorstellen. Foto's op de website zijn van haar en ik vermoedde reeds dat zij genoeg ervaring heeft. Ik gaf aan dat ik voor deze kennismaking een half uurtje met haar wilde doorbrengen. Net toen we naar boven wilden gaan kwam ik Emy tegen. Gaat niet lang duren dat ik met haar ineens een uurtje boek. Wat een sexy verschijning!
Zoals reeds gezegd kwam ik voor een massage maar dat was buiten Nancy gerekend. Na een wasje met een teiltje water kwam ze naast me liggen en startte ze een lekkere vrijpartij in plaats van een massage. Kreeg de kans niet om op mijn buik te gaan liggen. TZ, beffen, vingeren, PZC, aftrekken vanaf het eerste moment. Had dit niet verwacht en had eigenlijk geen keuze . Nancy was zeer enthousiast en heb het dan ook maar 20 minuten uitgehouden. Na het klaarkomen was het wel afgelopen. Geen massage meer als opvulling van de overgebleven minuten bijvoorbeeld. Stoorde me echter niet. Heb geen massage gekregen maar het onverwachtse alternatief was heel bevredigend .
Zoals reeds gezegd kwam ik voor een massage maar dat was buiten Nancy gerekend. Na een wasje met een teiltje water kwam ze naast me liggen en startte ze een lekkere vrijpartij in plaats van een massage. Kreeg de kans niet om op mijn buik te gaan liggen. TZ, beffen, vingeren, PZC, aftrekken vanaf het eerste moment. Had dit niet verwacht en had eigenlijk geen keuze . Nancy was zeer enthousiast en heb het dan ook maar 20 minuten uitgehouden. Na het klaarkomen was het wel afgelopen. Geen massage meer als opvulling van de overgebleven minuten bijvoorbeeld. Stoorde me echter niet. Heb geen massage gekregen maar het onverwachtse alternatief was heel bevredigend .