Recensie Nancy, Massagewereld, Soest 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Helemaal mee eens, voordeel van Nijmegen is lang voorspel in auto en lang nagenieten in de auto.
Alle gekheid op een stokje, Nancy is het meer dan waard om achterna te reizen.
Binnenkort maar weer eens afspraak plannen, zin in!

Op basis van de positieve recencies op dit forum enige tijd geleden een afspraak gemaakt met Nancy.
Nancy is een leuke slanke vrouw om te zien. Geen fotomodel, maar een vrouw met een leuk open gezicht, au-naturel met een lach waar ik ter plekke van smolt.
Onder de douche een aangenaam voorspel waarbij intieme zaakje lekker werd ingesopt om op te warmen. Netjes gevraagd en aanraken van Nancy's billen en borsten was geen issue.

Ik was gewend van eerdere massages dat eerst de voeten, kuiten en benen worden gemasseerd. Saai, doorspoelen...
Zo niet bij Nancy. Die ging gelijk van start met b2b massage van mijn rug met haar fraaie natuurlijke borsten. Sili's vind ik niks bij een b2b, maar dit... hmmm. Glibberen en glijden. Ik kwam lekker in de stemming.

Na omdraaien even aangegeven niet te veel het orgel te bespelen wegens ' overgevoeligheid' . Daar hield ze goed rekening mee.
Ze maakte me steeds geiler door steeds meer lichaamscontact te maken. Tegen het einde van het uur had ik nog een wens. Ik word vreselijk geil bij het zien van vagina's. Op mijn verzoek heeft ze toen met haar billen mijn borst gemasseerd waarbij ik haar intieme delen van dichtbij kon observeren. Wens vervuld!
Het uiteindelijke handmatige hoogtepunt was groots en moest even bijkomen voordat ik weer onder de douche stapte.

Nancy lijkt echt plezier te beleven om mij (en ik neem aan alle andere klanten) te zien genieten. Dat geeft mij als klant ook een goed gevoel.

Terug
Bovenaan Onderaan