- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
aan gezien de spoeiling boven antwerpen met Thai salons behoorlijk dun[ aan het worden is afgezakt naar Waarloos had op de website gezien dat er toch een paar aantrekkelijke dames zouden werken ,aangebelt open gedaan door een redelijke aantrekkelijke dame vroeg mij of ik afspraak had ehm nee dus,was geen probleem waren 2 dames aanwezig[ dus dame die duur open deed en nog een andere Nancy dus wow wat een verschijning klein slank rond de 30 en blond krullend haar ,werdt mee na boven geleid naar een kleine kamer ,afgesproken voor een uurtje incl extra ,eerst een douche genomen daarna terug dame kwam vrij snel terug en ontklede zich,wat een lekker ding alles nog lekker strak kleine tietjes niets aan verbouwt ,zoals gebruikelijk eerst een rug massage gebruikt lekker veel olie en wow wat een massage echt deze damekan echt goed masseren rug benen nek nog een body to body dan omdraaien,nog een klein beetje massage aan de voorkant gevolg door body to body waarbij ze met haar tepels over mijn pik ging lekker,zag haar al een rubberke pakken dus dacht dat ze mee condoom zou gaan pijpen,maar nee pzc waarbij ze langzaam begin en het tempo op bouwt super dacht eerst dat ze alles in haar mondtje wou net op tijd gestopt rubberle er over en mij laten berijden wow wat is dit poppetje strak super trok mij dicht tegen haar aan zodat ze mijn tepels kon likken nog even in leppeltje leppeltje gelegt en haar lekker diep kunnen nemen en rubbertje gevuld ,nog een douche achteraf en meer als een uur binnen geweest, super ervaring ga absolute terug ,lang geleden zo lekker verwend geweest