Lekkerlekker
Newbie
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- E+
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/erotische-ontspanningsmassage-_7202089
- Totale kosten (in euro)
- 90
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Onlangs bij Nance in Apeldoorn geweest, ze ontvangt je in een ruimte in een wijk naast een garage bedrijf. Echt ongezien naar binnen is lastig. Eenmaal binnen kom je in een eenvoudige maar prima en sfeervolle ruimte die schoon en netjes is. Nance is een aardige en beleefde dame, je kunt douchen direct naast de ruimte. Eenmaal op de massage tafel begint ze schaats gekleed je rug te masseren. Dat deed ze uitstekend, bij tijden stevig wat ik heerlijk vind. Na de rug zijn de billen en benen aan de beurt waarna ze heerlijk je kont en richting je piemel gaat. Dat doet ze echt heerlijk en plagend. Nadat ze me vroeg draaide ik me enthousiast om en zag dat ze inmiddels topless was. Enorme tieten keken me aan met lekkere grote tepels , met rijkelijk veel olie ging ze met mijn voorkant aan de gang, ook dat deed ze heerlijk. Ze vond het duidelijk leuk als je aan haar borsten zat en die legde ze dan ook op een gegeven moment op mijn gezicht. Ik besloot ook haar billen te betasten en niet veel later zaten mijn vingers in haar drijfnatte kut. Ze kreunde erover en was heerlijk met mijn piemel aan de gang die niet veel later heerlijk aan het spuiten was. Ondanks dat het uiterlijk niet echt mijn type was ( aardig mollig) was het super geil en lekker. Massage was echt top en de totaal beleving zeer geil. Ze gaf me sterk de indruk dat ze het zelf ook zeer lekker vond, maar daar ben ik verder niet op door gegaan.
Iemand anders ervaring ?
Iemand anders ervaring ?